کد خبر : 1653670 | 14 آذر 1398 ساعت 15:24 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ والیبال با صدرنشینی ورامین به تعطیلات 50 روزه رفت

صدرنشین بی شکست با هدایت ستاره‌های دهه 70

لیگ والیبال در شرایطی با صدرنشینی شهرداری ورامین به تعطیلات رفت که این تیم با مربیان جوانی هنوز شکستی در کارنامه خود نداشته است.

صدرنشین بی شکست با هدایت ستاره‌های دهه 70 

به گزارش ورزش سه، لیگ برتر والیبال ایران به دلیل آغاز اردوی تیم ملی والیبال ایران به تعطیلات موقت رفت تا بعد از 50 روز یک بار دیگر تیم ها به کار خود ادامه دهند. مهم ترین نکته مسابقات تا پیش از آغاز تعطیلات درخشش شهرداری ورامین در صدر جدول بود که توانست نام خود را به عنوان تنها تیم بدون شکست مسابقات ثبت کند. تیمی که با هزینه ای نه چندان بالا و بازیکنان یک دست به دور از هر حاشیه‌ای عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشت.


اما نکته بسیار مهم در خصوص شهرداری ورامین نیمکت بسیار جوان و با انگیزه آنهاست. محمد عمده غیاثی بازیکن سال‌های نه چندان دور والیبال ایران اولین تجربه سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد و در این مسئولیت توانسته کارنامه خوبی را از خود به جا بگذارد. 


محمدحسین نجاتی دیگر بازیکن دهه 70 والیبال ایران نیز به عنوان مربی در این کادر حضور دارد و احسن شیرکوند نماد والیبال ورامین و لیبروی سابق تیم ملی ایران به عنوان موسس این تیم همچنان در مقام بازیکنی جمع ستاره‌های والیبال ایران را جمع کرده است.

 

1456692


اما اتفاقی دیگر که برای اولین بار در والیبال ایران رخ داد حضور مجید تابش نژاد بازیکن تکنیکی و باهوش دهه‌های 70 و 80 والیبال ایران در کادر فنی شهرداری ورامین است که یاداور تیم ملی والیبال ایران در آن سال‌هاست. بازیکنانی که روزی در مقام بازیکنی در تیم ملی می درخشیدند، حالا به عنوان مربی تیم صدرنشین لیگ ایران را هدایت می کنند.


تابش نژاد حالا به عنوان مدیر فنی شهرداری ورامین را همراهی می کند و باید دید در پایان فصل اکیپ بازیکنان دهه 70 والیبال ایران در اولین تجربه مربیگری خود چه کارنامه ای را از خود به جا خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها