کد خبر : 1653691 | 14 آذر 1398 ساعت 16:16 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه از کاپیتان مسعود در دقیقه 7

هواداران تیم تراکتور در دقیقه هفت بازی با شاهین بوشهر به شکلی ویژه مسعود شجاعی را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند.

حمایت ویژه از کاپیتان مسعود در دقیقه 7 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های تراکتور و شاهین بوشهر با تساوی بدون گل دنبال می‌شود. اتفاقات ویژه این بازی فارغ از هوای بسیار سرد استادیوم و استقبال کم پرشورها تشویق مسعود شجاعی است. بازیکنی که دومین سال حضورش در تبریز را سپری میکند و حالا به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دیار آذربایجان تبدیل شده است.

 

هواداران تراکتور همیشه پیش از شروع مسعود شجاعی را بیش از دیگر بازیکنان تشویق میکنند و با نام کاپیتان مسعود او را خطاب قرار میدهند اما این بار به خاطر اتفاقاتی که در تیم ملی برایش رخ داد و اخراجی که در بازی با عراق داشت تصمیم گرفتند تا برای بازیابی روحیه این ستاره خط هافبکشان در دقیقه هفت این بازیکن را تشویق کنند.

 

بنابراین وقتی که دقیقه شمار استادیوم یادگار امام به عدد هفت نزدیک شد تراکتوری ها از جا بلند شدند و شجاعی را به شکلی متحد تشویق کردند. ثانیه هایی پس از آن نیمی از استادیوم نام مسعود را فریاد زد و طرف تی تی فامیلی اش را خواند تا او به شکلی بوندسلیگایی مورد تشویق قرار گیرد. شجاعی که از این اتفاق خوشحال  به نظر می‌رسید دست های خود را بالا برد و از طرفدارانش تشکر کرد. حالا باید دید پس از این اتفاق او چه نمایشی خواهد داشت و آیا میتواند با یک عملکرد خوب تراکتور را در خروج از بحران کمک کند یا نه.

دیدگاه‌ها