کد خبر : 1653706 | 14 آذر 1398 ساعت 17:05 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن صنعت نفت به عدد شش رسید

دو گل آل کثیر برای حضور در جمع مدعیان (عکس)

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دوگلی که در بازی امروز تیمش برابر پیکان به ثمر رساند تعداد گل هایش در این فصل را به عدد6 رساند.

به گزارش" ورزش سه"، عیسی آل کثیر در این فصل بهترین گلزن تیم صنعت نفت آبادان بوده است. او هفته گذشته و در بازی حساس تیمش در مشهد برابر شهرخودرو چهارمین گلش را در این فصل به ثمر رسانده بود.

 

نکته جالب اینکه در چهار بازی قبلی که آل کثیر برای صنعت نفت گل زده، این تیم بازی هایش را برده است. او قبل از بازی با پیکان در هفته سیزدهم برابر شهرخودرو، گل‌گهر، تراکتور و ذوب آهن برای صنعت نفت گل زده بود و تیمش با سه امتیاز از زمین بیرون آمده بود.
 

 

1456767

 

1456766

 

آل کثیر اما امروز و در برابر پیکان دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل هایش را به عدد شش رسانده و در کنار شهریارمغانلو از پیکان، شیخ دیاباته و مهدی قائدی از استقلال قرار بگیرد.


مهاجم دزفولی که در ابتدای فصل از پیکان به آبادان آمد در هفته های اخیر چالش هایی هم با تیم داشته است. او در این فصل یک بار و در هفته هفتم در بازی برابر پارس جنوبی نامش در لیست هجده نفره قرار نگرفت و بعداز این بازی با گذاشتن یک استوری از هواداران صنعت نفت خداحافظی کرد اما خیلی زود برگشت و توانست در خط حمله نفت آبادان گل های حساسی را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها