کد خبر : 1653744 | 14 آذر 1398 ساعت 18:24 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازی سخت پیش رو داریم؛

میشو: تراکتوری‌ها امروز خوش‌شانس نبودند

میشو کریستوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر از عملکرد شاگردانش مقابل تراکتور تمجید کرد.

میشو: تراکتوری‌ها امروز خوش‌شانس نبودند

به گزارش "ورزش‌سه"،  میشو کریستوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که تیمش موفق شد مقابل تراکتور در تبریز به تساوی بدون گل دست یابد، در رابطه با این تساوی در پایان بازی و در میکسدزون خبری گفت: این بازی برای ما بیشتر از برد ارزش داشت. تراکتور تیم بزرگی است و شخصیت بالایی دارد. در آینده اما ما امیدواریم که کارهای بزرگی انجام دهیم.


او ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم که خوب تلاش کردند؛ جنگیدند تا این امتیاز را گرفتیم. دروازه بان ما هم عالی کار کرد و کمک کرد برای این یک امتیاز. او می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ما در آینده باشد. چهار بازی آخر ما با تیم های اول تا چهارم جدول است ولی ما تلاش می کنیم که بهترین نتایج را رقم بزنیم.


از سرمربی کروات شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه چرا تراکتور نتوانست بازی کند پرسیده شد، که او گفت: آنها بازیکنانی بسیار عالی و از نزدیک تکنیکی و تاکتیکی دارند ولی امروز خوش شانس نبودند ولی دو بازی کمتر دارند و می توانند این نتایج را جبران کنند و به صدر جدول بیایند.


از میشو در مورد هواداران تراکتور هم پرسیده شد که او عنوان کرد: ممکن است هواداران تراکتور بهترین در این  تیم‌ باشند. تراکتور باشگاه بسیار خوبی است و هواداران بسیار خوبی دارد.


آخرین سوال از کریستوویچ در این مورد بود که آیا می تواند شاهین بوشهر را در لیگ برتر حفظ کند که او ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها