کد خبر : 1653750 | 14 آذر 1398 ساعت 18:37 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار و فراخوان مجدد بازیکنان به تیم ملی!

نفت مسجدسلیمان بازهم شکست نخورد، آنها امروز در سیرجان برابر تیم گل‌گهر به تساوی بدون گل رسیدند.

تارتار و فراخوان مجدد بازیکنان به تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی کیفیت بالایی نداشت و خیلی جذاب نبود. 10 - 15 دقیقه اول بازی، با تغییر سیستم گل‌گهر، ما کمی سردرگم بودیم و روی اوت‌های دستی و ضربات ایستگاهی حریف دچار مشکل شدیم که کمی خوش‌شانس بودیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم.  تیم حریف چون نیاز به 3 امتیاز داشت روی ضربات ایستگاهی تمرکز کرده بود.

وی ادامه داد: با نتایجی که امروز (پنجشنبه) رقم خورد، تیم ما به همراه سپاهان و شهر خودرو بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد. البته آنها مدعی هستند و ما برای سقوط نکردن بسته شدیم. 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره آینده تیم ملی بیان کرد: الان کادر فنی تیم ملی مشخص نیست، اما امیدوارم نگاه ویژه‌ای به مدافعان و دروازه‌بانان ما وجود داشته باشد، چون آنها استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

 

تارتار گل‌گهر در سال‌های آینده می‌تواند جزو تیم‌های خوب و مدعی باشد. این تیم در زمان دفاع با پنج بازیکن در خط دفاعی حاضر بود که کار ما را سخت کرده بود. از طرفی کیفیت زمین در محوطه جریمه و اطرافش شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم روی زمین کار کنیم. هرچند نسبت به قبل زمین شرایط بهتری داشت اما در هجده قدم شرایط خوبی نداشت. تیم حریف هم روی بازی مستقیم به موقعیت رسید که یک تیم هم به تیر دروازه ما خورد و خو‌ش‌شانس بودیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به اینکه ظاهراً تنها 20درصد از قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند، گفت: باید در این باره از مسئولان سؤال کنید. سه تیم نفتی داریم که دچار مشکل شده‌اند. امیدوارم مسئولان استان و کشور فکری عاجل برای این موضوع کنند. چرا که هر سه تیم پرهوادار و تنها دل‌خوشی مردم شهرهای‌شان هستند.

دیدگاه‌ها