کد خبر : 1653751 | 14 آذر 1398 ساعت 18:40 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

برابر صنعت نفت مرادمند، برابر استقلال نعمتی؛

اشتباه مهلک دفاعی، ویروس واگیردار شهر خودرویی‌ها!

خط دفاعی شهر خودرو روز خوبی را برابر بهترین خط آتش لیگ نگذارند.

اشتباه مهلک دفاعی، ویروس واگیردار شهر خودرویی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در ورزشگاه آزادی امشب مغلوب تفکرات استراماچونی شدند که نمایش دلپذیری نداشتند؛ پاشنه آشیل تیم یحیی درست به مانند هفته گذشته و شکست برابر صنعت نفت آبادان، باز هم در خط دفاعی آنها نمایان بود و اگر مانند بازی با نفت، درخشش سید مهدی رحمتی نبود بدون تردید دو شکست حداقلی عایدی دو نمایش بد دفاعی شهر خودرو نمی‌بود و گل های بیشتری درون دروازه شان جای می گرفت.

 

شاید به لحاظ جثه‌ای مدافعی نتواند مقابل شیخ استقلالی‌ها ایستادگی کند اما در یارگیری شهر خودرویی‌ها اشتباه عمل کردند که بارها و بارها استقلالی‌ها به موقعیت رسیدند و با خوش شانسی و درخشش رحمتی دروازه‌شان فرو نریخت.

 

به ویژه علی نعمتی که اشتباهات‌اش در این بازی تنها معطوف به صحنه گل نمی‌شود، او دو بار با پاس به عقب اشتباه برای شاگردان استراماچونی موقعیت ساخت که یک‌بار رحمتی با تکل موقعیت عالی گلزنی اسماعیلی را خنثی کرد و بار دیگر هم ضربه بی دقت قائدی در آغوش سنگربان مشهدی‌ها قرار گرفت.

 

البته زوج مرادمند و نعمتی یکی از رموز موفقیت تیم یحیی در طول فصل گذشته و فصل جاری است و بدون شک ثبت تنها پنج گل خورده در کارنامه دفاعی شهر خودرویی‌ها در لیگ نوزدهم، نشان از ثبات دفاعی آنها دارد و باید دید در دیدار سخت پیش روی مشهدی‌ها برابر سپاهان، زوج مرادمند و نعمتی چه نمایشی را از خود به اجرا می‌گذارند؟

دیدگاه‌ها