کد خبر : 1653756 | 14 آذر 1398 ساعت 18:54 | 70.9K بازدید | 0 دیدگاه

اپیدمی شد: جشن ببرنشان در آزادی!

فرقی ندارد کدام بازیکن آبی پوش، قرار است با شیخ دیاباته، شادی گل یا برد را تقسیم کند، رمز بین شیخ و همه یک چیز است، پنجه های ببرنشان.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال موفق شد تا در یک دیدار خانگی با بازی و نمایش برتر نسبت به حریف مشهدی خود، با تک گل شیخ دیاباته پیروز شود و با توجه به تساوی سپاهان در مازندران، به صدر جدول صعود کند.

 

نکته جالب این روزهای استقلال را می توان درخشش مهدی قائدی و شیخ دیاباته دانست که امروز نیز در نقش گلساز و گلزن برای تیم استراماچونی به میدان رفتند و در نهایت باعث شادی هواداران تیم آبی پوش پایتخت شدند.

 


شادی گل شیخ دیاباته با پنجه های جالب و ببرگونه دیگر در بین بازیکنان و حتی هواداران استقلال تبدیل به یک اپیدمی شده، آنها در هر صورت با این نوع شادی، گل هارا جشن می گیرند. در تازه ترین شادی ببرگونه، سید حسین حسینی گلر آبی پوش ها که از دوئل حساس و حیثیتی با سید مهدی رحمتی، موفق بیرون آمده بود به همراه شیخ دیاباته پنجه های خود را به سبک شیخ کرد تا این شادی را هر روز بیش از روز قبل متداول کند.


آبی ها که روزهای درخشانی را پس از چند فصل افول، در لیگ نوزدهم می گذرانند، امیدوار هستند تا با همین فرمان جلو بروند تا در نهایت با شادی و پنجه های ببرنشان جام را نیز بالا ببرند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها