کد خبر : 1653765 | 14 آذر 1398 ساعت 19:20 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

این زمین چمن برای نساجی خجالت‌آور است

حقیقی: بعد از ما سانس بچه‌های دوساله شروع می‌شود

نساجی در روزی که نمایش خیلی خوبی برابر سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل داشت در نهایت به تساوی دو بر دو رسید.

حقیقی: بعد از ما سانس بچه‌های دوساله شروع می‌شود

به گزارش" ورزش سه" نساجی در هفته های اخیر با اضافه شدن برخی از بازیکنان ترکیب کامل تری پیدا کرده است و یکی از این بازیکنان سرشناس که لباس این تیم را به تازگی به تن کرده علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی است. حقیقی که امروز دو بار دروازه‌اش توسط بازیکنان سپاهان باز شد، در پاسخ به این سوال که چرا از روزهای اوجش فاصله دارد گفت:" موضوع این است که پای من متاسفانه مصدومیت دارد و با درد درون دروازه می ایستم. ضمن اینکه تازه به ایران برگشتم و کمی زمان می برد تا با شرایط دوباره هماهنگ شوم. در مجموع مشکل خاصی نیست و روز به روز بهتر خواهم شد."


دروازه بان سابق تیم ملی درباره بازی در ورزشگاه وطنی و با حضور تماشاگران نساجی گفت:" از روز اول که آمدم در همان جلسه معارفه گفتم که با مطالعه نساجی را انتخاب کردم و هر بازی که اینجا داریم هواداران حسابی شرمنده مان می کنند."


او افزود:" اما بزرگترین مشکل نساجی زمین چمن وطنی  است. این زمینی است که شهرداری به پیشکسوتان و بچه ها اجاره می دهد. فکر می کنم بعد از بازی ما زمین را به بچه های زیر 2 سال بدهند تا در این زمین بازی کنند." او گفت: "خجالت آور است که استانی با این آب و هوا زمین چمن طبیعی ندارد. واقعا خجالت آور است."

دیدگاه‌ها