کد خبر : 1653767 | 14 آذر 1398 ساعت 19:32 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنها نمی توانند خواسته من را انجام دهند

دنیزلی: بعضی از انتخاب‌های امروز من اشتباه بودند

سرمربی تراکتور گفت: از این نتیجه خیلی ناراحت هستیم چون می خواستیم ببریم و خیلی هم تلاش کردیم.

دنیزلی: بعضی از انتخاب‌های امروز من اشتباه بودند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: حریف ما تیمی بود که برای فوتبال بازی کردن به زمین نیامده بود. بازی کردن برابر چنین تیم هایی خیلی سخت است. این تیم هفته های زیادی است که از قعر جدول می خواهد بالا بیاید. ما هم بعد از مدت ها در یک بازی لیگ قدم گذاشتیم. آنها حمله ای به دروازه ما نداشتند و بازی یکطرفه بود. برای از بین بردن مقاومت آن ها باید حتما گل می زدیم.


وی افزود: الان بار دیگر خلاصه بازی را تماشا کردم. به هر حال موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم از آن ها استفاده کنیم، اما این اتفاق نیفتاد و نتیجه این چنین شد. از این نتیجه خیلی ناراحت هستیم چون می خواستیم ببریم و خیلی هم تلاش کردیم.


سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: بعضی رقبای ما چند بازی از ما جلوتر هستند و پشت سرشان هستیم. امروز 2 امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. به هر حال ذهنمان را در این بازی نخواهیم گذاشت. 6 بازی تا تعطیلات نیم فصل داریم. امروز خودمان هم اشتباهاتی داشتیم. خلاصه اینکه باید این نتایج را جبران کنیم و جبران هم می کنیم.


دنیزلی در ادامه گفت: دیروز هم در مصاحبه ام گفتم هر تیمی در لیگ ایران هر نتیجه ای را می تواند بگیرد. می توانیم در هفته های آتی این نتایج را جبران کنیم. چند هفته ای بود که بازی نداشتیم و این یک برگ بازنده برای ماست. اگر فکر و ذهنمان را روی این مسائل بگذاریم، نمی توانیم جلو برویم. ما بازی ماشین سازی را در پیش داریم و برای آن مسابقه آماده می شویم. واقعیت این است که شاهین تیم قعر جدولی است، اما وقتی بازی های آن ها را بررسی کردیم، متوجه شدیم که خوب دفاع می کنند. جلوتر از ما تیم هایی هستند که 12 یا 13 بازی انجام دادند. این نتایج را جبران کردن و آشتی دادن طرفداران با این تیم وظیفه ماست. تا این هفته امتیازی که از تیم انتظار داشتم، به دست نیامده و 3، 4 امتیاز عقب هستیم.


وی افزود: ما تیم هدفمندی هستیم، اما بعضی مواقع شاید با نتایج دور از انتظار مواجه شویم. در 11 بازی، 2 مسابقه به نتیجه نرسیدیم. من چیزهایی از بازیکنان می خواهم، اما آن ها همه خواسته های مرا نمی توانند در زمین انجام دهند. امروز برخی از انتخاب های ما در زمین خیلی اشتباه بود. به هر حال گل نزدن ما همانطور که روحیه ما را ضعیف می کند، تیم حریف را هم قوی تر می کند. در طول 90 دقیقه از چپ، راست و وسط حمله کردیم. بازیکنان اشتباهاتی داشتند، اما بازیکنانی هم بودند که در زمین مبارزه کردند.


سرمربی تراکتور در پایان گفت: اشتباهات ما امروز در خط حمله بود. با این بازیکنان به کارمان ادامه می دهیم. برای ما مهم تیم است؛ چه می بریم و چه می بازیم. می دانم که بازیکنانم به اندازه من دوست دارند بازی را ببرند.

دیدگاه‌ها