کد خبر : 1653781 | 14 آذر 1398 ساعت 19:45 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بله؛ پیشنهاد رم را رد کردم

آنتونیو کونته سرمربی اینتر تایید کرد که قبل از این باشگاه از آاس رم پیشنهاد داشت.

کونته: بله؛ پیشنهاد رم را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته یک سال پس از برکناری از چلسی راهی اینتر شد. او یک سال استراحت کرد و در این بین شانس حضور در رئال مادرید را نیز داشت ولی به دلایل مختلف آن را رد کرد.

تابستان امسال کونته ابتدا از رم پیشنهادی دریافت کرد ولی آن را رد کرد. او اما کمی بعد پذیرفت که سرمربی اینتر شود. کونته برای هدایت رم با فرانچسکو توتی مدیر فنی وقت رم وارد مذاکره شده بود. پس از رد پیشنهاد توسط کونته، جالوروسی پائولو فونسکا را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

 

 

1447327

 

 

در آستانه بازی فردای اینتر و رم، کونته در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد رم گفت:« من با توتی سابقه دوستی طولانی دارم. او برای من شرایط رم را توضیح داد و در مورد شانس پذیرفتن هدایت این باشگاه صحبت کردیم. من زمان خواستم تا با آرامش تصمیم بگیرم. پس از ارزیابی دقیق، به این نتیجه رسیدم که الان زمان مناسبی برای قبول پیشنهاد رم نیست.

در آن مقطع هنوز پیشنهاد اینتر نرسیده بود. از باشگاهی دیگر نیز پیشنهاد نداشتم و فقط بحث رم مطرح بود. من بالا و پایین کردم و به این نتیجه رسیدم که فعلا شرایط برای سرمربیگری رم مناسب نیست. می دانم که رم باشگاه بزرگی است و شاید در آینده فرصت هدایت این تیم نصیبم شود.»

 

 

1412248

 

 

کونته در تمجید از فونسکا نیز گفت:« او در شاختار ارزش هایش را اثبات کرده بود و در رم هم توانسته کیفیت بالایش را نشان دهد. او باید خود را با فوتبال ایتالیا وفق می داد و این کار را انجام داد. اینجا حریفان روی شما مطالعه می کنند و همیشه باید آماده باشید. فونسکا ایده های خاص خود را در فوتبال دارد و آنها را به رم نیز منتقل کرده است.

عملکرد رم در فصل جاری جای تقدیر دارد. آنها تیمی سختکوش و جنگنده با بازیکنان مستعد و باتجربه هستند. رم الان در شرایط خوبی است و حریفی قدرتمند محسوب می‌شود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها