کد خبر : 1653782 | 14 آذر 1398 ساعت 20:40 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس ساها:

یونایتد باید در ماه ژانویه کاوانی را جذب کند

لوئیس ساها، ستاره سابق خط حمله منچستریونایتد به اوله گنار سولسشر توصیه کرد در فصل ژانویه هر طور شده ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن را به اولدترافورد منتقل کند.

یونایتد باید در ماه ژانویه کاوانی را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس ساها، ستاره سابق خط حمله این تیم می‌گوید شیاطین سرخ باید برای تقویت خود در ماه ژانویه و در فرصت نقل و انتقالات زمستانی هر طور شده ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله پاری سن ژرمن که در این تیم با بی‌مهری مواجه است را به خدمت بگیرند.

 

1456832

 

منچستریونایتد که در فصل جاری شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته ولی با اینحال چهارشنبه شب موفق شد در خانه خود در یک بازی حساس بر تاتنهام و ژوزه مورینیو با حساب 2-1 پیروز شده و سه امتیاز مهم به حساب خود واریز کند به گفته بسیاری از کارشناسان انگلیسی نیاز به تقویت در خطوط مختلف دارد.

 

ساها که ستاره سابق خط حمله شیاطین سرخ است می‌گوید منچستریونایتد بیش از هر خط دیگری به اضافه شدن مهاجمین درجه‌یک به خط حمله خود نیاز دارد.

 

1456833

 

ساها در این باره گفت:" منچستریونایتد بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر، در ماه ژانویه نیاز به تقویت دارد و باید هر طور شده ادینسون کاوانی را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد. یونایتد برای به چالش کشیدن بازیکنان موجود و ایجاد رقابت در تیم نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد. کاوانی، راشفورد و مارسیال را تحت فشار می‌گذارد و باعث می‌شود هر دوی آنها مهاجمین بهتری شوند".

 

 

دیدگاه‌ها