کد خبر : 1653796 | 14 آذر 1398 ساعت 20:17 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید همچنان بجنگیم و بهتر از قبل شویم

سیدجلال: بوژیدار فوق العاده است و بیرو بهترین

کاپیتان پرسپولیس بعد از تجربه دومین کلین شیت پیاپی و پیروزی در فولادشهر از هم‌تیمی‌هایش قدردانی کرد.

سیدجلال: بوژیدار فوق العاده است و بیرو بهترین

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی بار دیگر با حضور در ترکیب سرخپوشان توانست یک کلین شیت حساس در فولادشهر رقم بزند و آنها اکنون در قواره مدعی جام به لیگ بازگشته‌اند. کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی با ذوب آهن و با حضور در میکسدزون درباره این دیدار و نتیجه آن گفت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم خوب و کاملی است، اما عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. تلاش کردیم تا 3 امتیاز را به دست بیاوریم که خوشبختانه اینگونه هم شد. دیدار مقابل ذوب‌‌آهن همیشه برای همه تیم‌ها سخت است. امروز برای ما مهم بود که 3 امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه محقق شد. 


سیدجلال حسینی با اشاره به عملکرد این تیم گفت: 3 سال تلاش کردیم و قهرمان لیگ ایران شدیم. کار ما این است که بجنگیم و به پیروزی برسیم، اما این قهرمانی‌ها کار را برای ما سخت کرده چون فشار زیادی روی تیم بوده و انتظارات هم بالا رفته است. باید با تلاش و همدلی جلو برویم و روز به روز بهتر شویم.


کاپیتان سرخ‌ها با تمجید از عملکرد گلر کروات تیمش گفت: هم رادو خوب است و هم بیرانوند. علی بیرانوند بهترین گلر آسیا است و ما در کنار او، رادو را هم داریم. این دو باید در کنار هم تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد. هواداران هم امروز به ما لطف داشتند و امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم. باید روند تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان، کالدرون، کادر فنی و باشگاه باید در کنار هم تلاش کنند تا پرسپولیس موفق باشد.

دیدگاه‌ها