کد خبر : 1653811 | 14 آذر 1398 ساعت 22:05 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: نزدیک بود اورتونی شوم ولی تا ابد لیورپولی‌ام

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول می‌گوید در کودکی و زمانی که باید بین هواداری از یکی از دو تیم بندر لیورپول یکی را انتخاب می‌کرده، تا یک قدمی انتخاب اورتون پیش رفته.

جرارد: نزدیک بود اورتونی شوم ولی تا ابد لیورپولی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد بعد از پیروزی 5-2 لیورپول در دربی اخیر بندر لیورپول که بین دو تیم لیورپول و اورتون برگزار شد در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و فاش کرد در کودکی زمانی که باید بین انتخاب یکی از این دو تیم تصمیم‌گیری می‌کرده تا یک قدمی اورتونی شدن پیش رفته ولی بعد از مدت کوتاهی تصمیمش را گرفته و لیورپولی شده است.

 

1456877

 

استیون جرارد که با پوشیدن پیراهنی که لیورپول در سال 1986 در دیدار با اورتون در فینال جام حذفی انگلیس به تن کرده بود، در برنامه "چه پوشیده بودم" تلویزیون BT شرکت کرده بود شبی را به خاطر آورد که در پنج سالگی شاهد دربی این دو تیم لیورپولی بوده است.

 

استیون جرارد در این برنامه گفت:" در واقع بازی فینال جام حذفی در سال 1986 بود که باعث شد تصمیم خودم را بگیرم و لیورپولی بشوم. من آن موقع پنج ساله بودم. اورتون در آن بازی گل اول را زد و من به خودم گفتم حالا که اینطور شد شاید اورتونی بشوم. ولی ما موفق شدیم آن بازی را 3-1 ببریم و از آن لحظه بود که من لیورپولی شدم و تا ابد لیورپولی باقی خواهم ماند".

 

1456876

 

استیون جرارد 12 سال بعد از آن شب تعیین‌کننده، در سال 1998 اولین بازی خود برای لیورپول را به عنوان بازیکن این تیم انجام می‌دهد. جرارد اعتراف می‌کند که در آن زمان شیفته دیوید ژینولا ستاره فرانسوی بوده. استیون جرارد به  سرعت پله‌های ترقی را در لیورپول طی کرده، در سال 2003 در حالیکه تنها 23 سال دارد کاپیتان لیورپول می‌شود و حالا یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه است.

 

دیدگاه‌ها