کد خبر : 1653820 | 15 آذر 1398 ساعت 00:00 | 113.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبتهای جنجالی ایبرا علیه CR7

زلاتان: فقط یک رونالدو داریم، آن هم برزیلی!

زلاتان ابراهیموویچ در اظهاراتی تند علیه کریستیانو رونالدو می‌گوید در فوتبال تنها یک رونالدو هست و آن هم رونالدوی برزیلی است.

زلاتان: فقط یک رونالدو داریم، آن هم برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد که این روزها شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال ایتالیا و سری آ وجود دارد و به نظر می‌رسد او احتمالا به زودی بار دیگر با پیراهن آث میلان به میدان برود، اظهاراتی تند علیه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به زبان آورده که انتظار می‌رود با پاسخ متقابل رونالدو مواجه شود.

 

1456894

 

زلاتان در مصاحبه با نشریه جی‌کیو ایتالیا در بخشی از مصاحبه در پاسخ به سوال مصاحبه‌کننده که از او پرسیده بود آیا در ایتالیا رونالدو واقعی را خواهد یافت، گفت:" نه اصلا، فقط یک رونالدو هست که آن هم رونالدوی برزیلی است!".

 

ابراهیموویچ در بخش دیگری از این گفتگو صحبتهای مصاحبه‌کننده مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو با ملحق شد به یوونتوس نشان داده که از  مقابله با چالشها هراسی ندارد، با این صحبتها مخالفت کرده و گفت:" او به تیمی ملحق شد که هفت بار پشت سر هم قهرمان ایتالیا شده بود. رفتن به چنین باشگاهی که چالش نیست. او اگر واقعا چالش می‌خواست باید زمانی به یوونتوس می‌رفت که آنها در سری ب بودند".

 

1456892

 

این صحبتهای زلاتان در صورت ملحق شدن او به آث میلان بدون شک دیدار بعدی یوونتوس- میلان را حساس‌تر و جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد. البته این اولین بار نیست که زلاتان این دو رونالدو را با هم مقایسه می‌کند. او در سال 2016 هم گفته بود رونالدو نازاریو استعداد طبیعی دارد نه مثل کریستیانو که استعدادش حاصل‌ تمرینهای سخت و شدید است.

 

دیدگاه‌ها