کد خبر : 1653836 | 15 آذر 1398 ساعت 10:00 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

په په: قبول دارم که در آرسنال موفق نبوده‌ام

نیکلاس په‌په ستاره ساحل‌عاجی آرسنال می‌گوید قبول دارد که در اولین فصل حضورش در این تیم دوران چندان موفقی را پشت سر نگذاشته.

په په: قبول دارم که در آرسنال موفق نبوده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس په‌په ستاره ساحل‌عاجی که تابستان گذشته با قراردادی با مبلغ بالا به آرسنال پیوست و هواداران انتظار داشتند نقش مهمی در موفقیت‌های امسال تیم‌شان داشته باشد می‌گوید شروع به فعالیتش در آرسنال موفق نبوده. په‌په همچنین از اخراج اونای امری سرمربی سابق توپچی‌ها ابراز ناراحتی کرده و آن را دردناک توصیف کرد.

 

1456920

 

په‌په در تابستانی که گذشت با قراردادی 80 میلیون پوندی از لیل فرانسه راهی آرسنال شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. او سال گذشته در لوشامپیونا برای لیل 23 گل به ثمر رسانه بود. اما په‌په با پیراهن آرسنال نتوانست مثل لیل درخشان ظاهر شود. او در 17 بازی تنها 3 گل برای آرسنال زده که هیچیک از آنها در جریان عادی بازی به ثمر نرسیده.

 

بعد از شکست 2-1 دیشب آرسنال مقابل برایتون بازیکنان این تیم و از جمله په‌په بار دیگر هدف انتقادها قرار دارند. په‌په در پایان بازی دیشب در گفتگو با خبرنگاران ابتدا تاکید کرد که اخراج اونای امری برایش سخت و دردناک بوده. په‌په در این باره گفت:" اخراج امری دردناک بود چون او مربی‌ای بود که شانس پیوستن به آرسنال را به من داد. ما نباید این را فراموش کنیم. من قبول دارم که شروع من در آرسنال موفق نبوده. با توجه به انتظاراتی که از خودم داشتم، من انتظارم از خودم بیشتر بود. حالا وظیفه من است که با تلاش بیشتر در هر بازی بهتر شوم و انتظارات را برآورده کنم".

 

1456918

 

په‌په در ادامه گفت:" اینکه مردم از من انتقاد کنند طبیعی است چون من در هر بازی نمی‌توانم آنطور که انتظار می‌رود موثر عمل کنم. من آنها را درک می‌کنم. شکی نیست که تغییر دادن این شرایط با کار و تلاش بیشتر، وظیفه خود من است".

 

دیدگاه‌ها