کد خبر : 1653843 | 15 آذر 1398 ساعت 10:50 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری در کلاس انگلیسی؛ بازگشت از تابستان آینده

با وجود شایعات زیادی که درباره احتمال بازگشت مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به فوتبال در ماه ژانویه وجود دارد او می‌گوید زمان بازگشتش به میادین فصل آینده خواهد بود.

آلگری در کلاس انگلیسی؛ بازگشت از تابستان آینده

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره منصوب شدن قریب‌الوقوع مکس آلگری، مربی سابق یوونتوس به عنوان سرمربی یکی از دو تیم بایرن مونیخ یا آرسنال مطرح شده و گفته می‌شود او از ژانویه هدایت یکی از این دو تیم را به عهده خواهد گرفت، آلگری می‌گوید زمان بازگشتش به میادین فوتبال از فصل آینده خواهد بود.

 

آلگری بعد از آنکه در فصل گذشته آرسنال را برای هشتمین بار پیاپی قهرمان سری آ کرد از این تیم جدا شد و تا کنون در جای دیگری مشغول به کار نشده است. امری 52ساله که این روزها در حال یاد گرفتن زبان انگلیسی است بعد از اخراج نیکو کوواچ از بایرن مونیخ و اونای امری از آرسنال به عنوان یکی از مهم‌ترین گزینه‌های جایگزینی آنها معرفی شده است.

 

1456945

 

اما آلگری در گفتگو با ESPN در این باره گفت:" بازگشت من از تابستان آینده خواهد بود. فکر کنم می‌شود گفت که یک سال از فوتبال مرخصی گرفته‌ام. من و مدیر برنامه‌هایم پارسال به این نتیجه رسیدیم. به محض اینکه رابطه‌ام با یوونتوس به پایان رسید تصمیم گرفتم که یک سال از میادین دور باشم".

 

سرمربی سابق یوونتوس در ادامه گفت:" بعد از پنج سال حضور در یوونتوس و یک سال دوری از فوتبال، دلم نمی‌خواهد وقتی به فوتبال برمی‌گردم ناکام بشوم".

 

آلگری درباره شرکت در کلاسهای زبان انگلیسی گفت:" من اینجا در میلان مشغول یاد گرفتن انگلیسی هستم و حالا می‌توانم خیلی خوب صحبت کنم. هر چند بخش لیسنینگ به نظرم مشکل‌تر است. وقتی با کسی صحبت می‌کنم اگر او آرام‌تر صحبت کند متوجه حرفهایش می‌شوم. من فیلمها را به زبان انگلیسی می‌بینم و مطالبی که به انگلیسی می‌خوانم را کاملا متوجه می‌شوم".

 

دیدگاه‌ها