کد خبر : 1653917 | 15 آذر 1398 ساعت 17:51 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت زیبای بازیکنان سایپا در حمایت از هم‌بازی خود؛

شعار روز؛ فرشته کریمی سلطان عشق است!

بازیکنان تیم فوتسال بانوان سایپا پس از پیروزی امروز برابر دختران کویر مس کرمان به تشویق کاپیتان مصدوم خود پرداختند.

شعار روز؛ فرشته کریمی سلطان عشق است!

به گزارش "ورزش سه" هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی امروز برگزار شد که به مانند سه ماه اخیر یک غایب بزرگ داشت؛ فرشته کریمی. ستاره‌ای که به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی ادامه لیگ را از دست داده و شرایط او برای حضور در تیم ملی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

امروز خودروسازان در یک بازی زیبا موفق شدند در غیاب کاپیتان خود، با پنج گل از سد دختران کویر مس کرمان بگذرند؛ نتیجه‌ای که توانست جایگاه آنها را با توجه به باخت مس رفسنجان، در جدول تغییر دهد و با یک پله صعود، به رده سوم صعود کردند. حالا آنها اما یک بازی بزرگ را هفته آینده باید در مشهد برگزار کنند؛ جدالی که می‌تواند حسابی شرایط جدول را دستخوش تغییرات کند و جنگ جذاب مدعیان را به اوج برساند.

اما یک اتفاق ویژه امروز از جدال سایپا و دختران کویر مس، به یادگار ماند؛ بازیکنان و کادرفنی این تیم در کنار هوادارانی که برای تشویق‌شان به سالن آمده بودند در پایان بازی و جشن پیروزی‌شان، یکدل و یکصدا به تشویق کاپیتان خود پرداختند تا این‌چنین به او روحیه بدهند و نشان بدهند چقدر برای بازگشت او دلتنگ شده اند.

 

هر چند فرشته کریمی ادامه فصل را از دست داده اما حرکت زیبای امروز هم‌بازیان او با شعار از "از اینجا تا خدا هفت تا بهشته، فرشته کریمی سلطان عشقه" به یادگار در آلبوم خاطرات لیگ برتر فوتسال بانوان ماند تا در کنار حواشی بی‌پایان مدیریتی لیگ بانوان، این اتفاق زیبا و دلنشین ثبت و ضبط گردد.

دیدگاه‌ها