کد خبر : 1653927 | 15 آذر 1398 ساعت 18:20 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فینال مسابقات تکواندو گرندپری؛

حسینی با شکست تکواندوکار بلژیکی به نیمه‌نهایی رسید

میرهاشم حسینی با برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فینال تکواندو گرندپری، حریف دای هون لی در مرحله بعد شد.

حسینی با شکست تکواندوکار بلژیکی به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، مرحله چهارم و فینال مسابقات تکواندو گرندپری در سال 2019 از صبح امروز(جمعه) با حضور 16 تکواندو برتر جهان در 4 وزن المپیکی  مردان و زنان در مجموعه ورزشی دینامو مسکو روسیه آغاز شد و میرهاشم حسینی با برتری مقابل تکواندوکار بلژیکی به دیدار نیمه‌نهایی رسید.

 

میرهاشم حسینی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم به مصاف  جواد آچاب، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2019 از بلژیک رفت و در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 33 بر 15 از سد حریف خود عبور کرد تا حریف دای هون لی از کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی شود.

پیش از این میرهاشم حسینی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف سی محمد کتبی، دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد 2019 از بلژیک رفته بود  و در حالی که تا اواسط راند دوم با نتیجه 16 بر یک از حریف خود پیش بود و حریف بلژیکی 9 اخطاره بود، به دلیل انصراف کتبی از ادامه رقابت به برتری دست یافت.

 

پیش از این آرمین هادی‌پور با صعود به دیدار نیمه‌نهایی صعود خود را به المپیک 2020 قطعی کرده بود و سجاد مردانی نیز مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود. سروش احمدی نیز با شکست در دور نخست از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

 

دیدگاه‌ها