کد خبر : 1653948 | 15 آذر 1398 ساعت 20:49 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرمین پای فینال به حریف کره‌ای باخت

اولین سهمیه تکواندوی ایران به نام هادی‌پور

آرمین هادی پور با وجود شکست در نیمه نهایی مرحله پایانی گرندپری 2019 سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.

اولین سهمیه تکواندوی ایران به نام هادی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، مرحله فینال گرندپری 2019 امروز به میزبانی شهر مسکو در شرایطی آغاز شد که ایران با داشتن 4 تکواندوکار امیدوار به قطعی کردن 3 سهمیه المپیک بود.


در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی‌پور که تا قبل از این مسابقات در رده چهارم رنکینگ قرار داشت، امروز با صعود به نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک را برای خودش قطعی کرد.

با توجه به اینکه 5 تکواندوکار برتر هر وزن در پایان سال 2019 سهمیه المپیک 2020 را کسب می‌کنند، آرمین هادی پور توانست با حضور در نیمه نهایی سهمیه خود را قطعی کند.
این تکواندوکار ایرانی برای رسیدن به فینال مقابل جون جانگ از کره جنوبی دارای رنکینگ یک جهان قرار گرفت.

 

این مبارزه با وجود تلاش آرمین هادی پور، با نتیجه 21 بر 11 به سود رقیب کره ای که دارای عناوینی مختلف جهانی است، به پایان رسید.
آرمین هادی پور فردا برای کسب مدال برنز گرندپری مسکو تلاش می کند، اما او سهمیه خود را قطعی کرده و می تواند از همین حالا به فکر درخشش در المپیک توکیو باشد.
میرهاشم حسینی و سجاد مردانی دیگر تکواندوکاران ایرانی هستند که می توانند امشب و فردا سهمیه المپیک خود را قطعی کنند. البته میرهاشم تا حدودی با صعود به نیمه نهایی توانسته به این مهم دست پیدا کند، اما سجاد مردانی در سنگین وزن حتما باید در مسکو طلایی شود.

دیدگاه‌ها