کد خبر : 1653954 | 15 آذر 1398 ساعت 21:41 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: مسی فردا از فوتبال خداحافظی نمی کند!

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، معتقد است که بیش از حد در مورد زمان بازنشستگی لیونل مسی صحبت می‌شود.

والورده: مسی فردا از فوتبال خداحافظی نمی کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از سری مسابقات هفته شانزدهم لالیگا میزبان مایورکا خواهد بود. شاگردان ارنستو والورده امیدوار هستند تا با پیروزی در بازی فردا علاوه بر تثبیت صدرنشینی خود، با روحیه ای بالا به استقبال دیدار ال کلاسیکو هفته آینده بروند.

 

ارنستو والورده دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل مایورکا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

بازی برابر مایورکا؟
مایورکا اخیراً در رقابت‌های لالیگا صعود کرده است. آنها در بازی‌های خارج از خانه خود با مشکلاتی روبرو بوده اند اما با این وجود در بازی‌های خانگی بسیار خوب عمل می کنند. شکل بازی آنها بسیار ساده است و به نظر من دارای رویکرد خوبی در زمینه مسابقه هستند. مایورکا قطعاً در بازی فردا به دنبال کسب امتیاز در نیوکمپ خواهد بود.

 

1457140

 

 

صحبت های مسی درباره نزدیک بودن خداحافظی از فوتبال؟
فکر می‌کنم که این یک اتفاق طبیعی باشد. لئو حالا ۳۲ ساله شده اما با این وجود فکر می‌کنم سال‌های زیادی از فوتبال او باقی مانده باشد. یک بازیکن وقتی از سن ۳۰ سالگی عبور می کند، طبیعتاً به پایان فوتبال خود نیز فکر خواهد کرد. قطعاً او حالا نسبت به جوانی‌اش به دوران بازنشستگی نزدیک تر شده است. من فکر نمی کنم که او فردا یا طی سه روز آینده از فوتبال خداحافظی کند!

 

شعارها علیه گریزمان در واندا متروپولیتانو و جریمه نه چندان قاطع این تیم؟
من قاضی نیستم و هیچ اطلاعاتی نیز در این باره ندارم. در بسیاری از مواقع بیش از حد توهین ها در فوتبال می پردازیم اما برعکس این نیز وجود دارد و در برخی لحظات به سادگی از کنار توهین ها عبور می کنیم. فکر می کنم که هواداران برای لذت بردن از یک مسابقه فوتبال پا به ورزشگاه می گذارند و در بسیاری از مواقع دلیل توهین‌ها را متوجه نمی شوم. با این وجود معتقد هستم که با وجود جریمه شدن هواداران اتلتیکو، بسیاری از آنها از توهین علیه گریزمان ناراحت و پشیمان هستند.

 

شش توپ طلای مسی؟
تمرین دادن لیونل مسی بسیار لذت بخش و فوق العاده است. برخی مثل من این فرصت را داشتند که لیونل مسی را از نزدیک ملاقات کنند. این یک موهبت به حساب می آید. شش توپ طلای او واقعا تحسین برانگیز است و این موضوع بزرگ و فوق‌العاده بودنش را نشان می‌دهد.

 

1457143

 

مصدومیت جرارد پیکه؟
که تنها با یک آسیب‌دیدگی جزئی مواجه شده است. چیز مهمی نیست و مشکلی ندارد.

 

عملکرد درخشان تراشتگن در بازی های اخیر؟
او ارزش فوق العاده ای برای ما دارد. تراشتگن همچنین روحیه فوق العاده ای نیز به تیم منتقل می کند و از این حیث نیز یک مهره پر اهمیت برای بارسلونا است. او همچنین در بازی سازی نیز به تیم کمک می کند که امری فوق العاده است.

 

نقل و انتقالات بارسلونا و وضعیت راکیتیچ؟
به موقع درباره نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. نقل و انتقالات پیچیدگی های زیادی دارد اما با این وجود ما هافبک های بسیاری داریم. وجود همه بازیکنان برای ما ضروری و مهم است اما میزان این موضوع درباره بازیکنان مختلف متفاوت است. راکیتیچ نیز یک مهره قابل اتکا برای تیم به حساب می‌‌آید. او حتی در روزهایی که روی نیمکت می نشست نیز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

نگرانی های ایجاد شده درباره امنیت در دیدار ال کلاسیکو؟
فکر می کنم که بالاخره این بازی در تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد. هیچ نگرانی در این باره نداریم و مطمئن هستیم که این بازی بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها