کد خبر : 1653967 | 15 آذر 1398 ساعت 23:00 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

سارا شیربیگی، ستاره‌ای برای تمام فصول؛

روزی که خانم گل آسیا دروازه‌بان شد! (گزارش)

تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در روز درخشش دوباره خانم گل آسیا توانست انتقام شکست دور رفت برابر مس رفسنجان را بگیرد و در خانه جشن پیروزی به پا کند.

روزی که خانم گل آسیا دروازه‌بان شد! (گزارش)

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین جدال هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی شاگردان فاطمه شریف در هیات فوتبال خراسان رضوی میزبان مس رفسنجان بودند که در دور رفت در رفسنجان، قافله به رقیب اصلی خود در راه قهرمانی واگذار کرده بودند؛ اما حالا می‌خواستند با کسب پیروزی خانگی هم انتقام شکست دور رفت را بگیرند و هم جایگاه خود در جمع مدعیان را مستحکم‌تر کنند.

 

نیمه اول دو تیم تلاش فراوانی برای گلزنی انجام دادند که حاصل‌اش تساوی یک بر یک بود؛ محدثه محمدی برای مشهدی‌ها گلزنی کرد و سحر زمانی ستاره میدان مس بود تا این‌چنین دو تیم به رختکن بروند. شکار چهره نگران سرمربی مشهدی‌ها از این نتیجه، یکی از قاب های جالب این مسابقه بود.

 

1457157

 

1457161

 

1457159

 

1457162

 

1457158

 

با شروع نیمه دوم اما بیشتر مشهدی‌ها صاحب توپ و میدان شدند و توانستند با درخشش مثلث هجومی محدثه محمدی، سارا شیربیگی و نسیمه غلامی از حریف جان‌سخت پیش افتاده و اختلاف را به چهار گل افزایش دهند؛ هر چند که شاگردان رضایی برای کاهش اختلاف، تلاش زیادی کردند و حتی بعضاً به سوت داور بازی هم معترض بودند اما سرانجام اسکوربورد سالن شهید بهشتی مشهد نشان از آن می‌داد که تیم شریف با کسب پیروزی مهم در این دیدار 6 امتیازی، جایگاه دوم جدول‌اش را حفظ کرده است.

 

یکی از نکات جالب بازی زمانی بود که فاطمه شریف به سیستم پاورپلی روی آورد و سارا شیربیگی، ستاره بی بدیل این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان و خانم گل فوتسال آسیا را در قامت یک دروازه بان در سیستم خود قرار داد تا بتواند سد دفاعی مسی‌ها را بشکند؛ سیستمی که جواب داد و توانست دست پر مشهدی‌ها را از میدان خارج کند.

 

جدول رده بندی با نتایج امروز بسیار حساس‌تر از همیشه شد چرا که ملی حفاری با 35 امتیاز همچنان یکه‌تاز است؛ هیات فوتبال و سایپا هر دو 34 امتیاز دارند اما شاگردان شریف با 8 تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان نیلوفر اردلان، جایگاه دوم را به نام خود کرده‌اند. مسی‌های رفسنجان هم با شکست امروز 31 امتیازی در جایگاه چهارم جدول باقی ماندند و مدافع عنوان قهرمانی نامی نو اصفهان هم با یک برد اقتصادی 30 امتیازی شد تا این‌چنین تراکم شدید مدعیان برای کسب چهار سهمیه پلی‌آف ایجاد شود.

هفته آینده بدون تردید یکی از مهم‌ترین جدال های فصل میان هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود؛ جایی که بازهم شاگردان فاطمه شریف برای انتقام پا به میدان می‌گذارند و نتیجه‌ بازی بدون تردید می‌تواند هم جدول لیگ را دستخوش تغییرات کند و هم در رقابت مدعیان کسب سهمیه پلی‌آف، احتمالات تازه‌ای را پدیدار سازد.

 

شاید بزرگ‌ترین حسرت بازی هفته آینده را فرشته کریمی می‌خورد؛ چرا که یک سوی میدان سارا شیربیگی آماده و سرحال انتظار انتقام از سایپا را می‌کشد و آن‌سوی میدان اما جای خالی بهترین بازیکن فوتسال آسیا، به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی خالیست و باید دید این‌جای خالی را چطور نیلوفر اردلان با تدابیر خود پر می‌کند.

 

عکاس: مهدیه غفوریان - فوتوشهر

سبحان جهان پناه

دیدگاه‌ها