کد خبر : 1654012 | 16 آذر 1398 ساعت 10:44 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی، زارع و فروتن به مصاف رقبا می‌روند

محک جدی جوان‌های کشتی آزاد در جام آلانز

آزادکاران جوان ایرانی برای شکست دادن رقبای نامدار خود در جام آلانز روسیه پای به میدان می‌گذارند.

محک جدی جوان‌های کشتی آزاد در جام آلانز

به گزارش ورزش سه، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز و به مدت ۲ روز در ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود. بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات مقدماتی تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال امروز (شنبه) و مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز فردا (یکشنبه) برگزار می شود.


نمایندگان ایران دیشب وزن کشی کردند و از ساعتی دیگر به مصاف حریفان خود می روند.


کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت برخی نفرات جوان خود را به این رقابت ها اعزام کند تا چهره هایی همچون امیرمحمد یزدانی، عباس فروتن و امیرحسین زارع برای رقبای نامدار محک بخورند.


در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف عظمت توسکایف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان احمد ادریس اف از روسیه و گاریک بارسقیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 30 کشتی گیر حضور دارند.


در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با روستم کاراخانوف از روسیه مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تامخیرلان کارایف و زلیمخان اباکاروف از روسیه می رود. در این وزن 22 نفر شرکت کرده اند.


در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مسلم سایدلایف و بخان گویگریف از روسیه می رود. مسابقات این وزن با حضور 31 نفر برگزار می شود.


در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بابولی سولویف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان اصلان بک سوتیف و گورام چرتکویف از روسیه می رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.


در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف  احمد باتایف از روسیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور سوم با برنده آزرت شوگنوف از روسیه و الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 20 نفر حضور دارند.


در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با حسن بای رحیم اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان پاول کریستوف و آتساماز تبلویف از روسیه می رود. در این وزن 17 نفر شرکت کرده اند.

دیدگاه‌ها