کد خبر : 1654013 | 16 آذر 1398 ساعت 10:33 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

هدف داد و فریاد اوزیل، لاکازت بود یا لیونگ‌برگ؟

بحران در آرسنال؛ اوزیل خشمگین، هواداران عصبانی

داد و فریاد مسوت اوزیل ستاره آرسنال بر سر هم‌تیمی‌اش الکساندر لاکازت بعد از پایان دیدار آرسنال و برایتون و شکست 2-1 توپچی‌ها خبرساز شده است.

بحران در آرسنال؛ اوزیل خشمگین، هواداران عصبانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار آرسنال و برایتون که با شکست 2-1 آرسنال به پایان رسید مسوت اوزیل در حالی که از زمین بیرون می‌رفت به سمت رختکن تیمش اشاره کرده و شروع به داد و فریاد کرد. کسی که اوزیل هدف گرفته بود الکساندر لاکازت بود که بعد از این حرکت اوزیل بدون اینکه چیزی بگوید وارد تونل ورزشگاه شده و زمین را ترک کرد.

 

1457219

 

با اینکه هنوز مشخص نیست علت فریادهای اوزیل بر سر لاکازت چه بوده ولی کاملا مشخص است که 9 بازی بدون پیروزی اعصاب بازیکنان آرسنال را به شدت به هم ریخته.

 

درحالیکه هنوز یک هفته از اخراج اونای امری نگذشته به نظر می‌رسد فردی لیونگ‌برگ هم در این تیم مدت زیادی به عنوان مربی موقت دوام نخواهد آورد. برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند داد و فریادهای اوزیل در پایان بازی هدفش لیونگ‌برگ بوده و نه الکساندر لاکازت.

 

1457218

 

فردی لیونگ‌برگ در پایان بازی بازیکنانش را متهم کرد که دچار بحران اعتماد به نفس شده‌اند. لیونگ‌برگ همچنین از رفتار هواداران آرسنال انتقاد داشت و گفت:" شکی نیست که عصبی بودن تماشاچیان روی فوبتالیست‌ها اثر می‌گذارد و آنها هر کیفیتی که داشته باشند از این قاعده مستثنی نیستند". چندین هفته است که رابطه هواداران و نیمکت و بازیکنان آرسنال تیره و تار است. بعد از جنگ تمام‌عیار هواداران علیه گرانیت ژاکا که چند هفته پیش اتفاق افتاد و باعث شد او بعد از تعویض شدن به سمت سکوها فحاشی کند حالا حرکات خشمگین مسوت اوزیل به سمت نیمکت این تیم نشان می‌دهد که مشکلات آرسنال سخت‌تر از این است که به راحتی حل بشود.

 

البته اتفاقات عجیب و غریب بازی آرسنال و برایتون به حرکات مسوت اوزیل منحصر نبود. در آخرین دقایق بازی اوبامیانگ ستاره خط حمله این تیم ناگهان زمین را ترک کرد و در دو دقیقه پایانی دوباره به زمین برگشت و بعد از بازی گفته شد که علت ترک کردن زمین توسط او رفتن به دستشویی بوده. لیونگ‌برگ بعد از بازی گفت که اصلا متوجه بیرون رفتن اوبامیانگ نشده ولی در ادامه گفت که وقتی کسی دیگر طاقتش طاق شده باید زمین را ترک کند.

 

آرسنال در حال حاضر با منطقه صدر جدول و امکان کسب سهمیه لیگ قهرمانان ده امتیاز فاصله دارد اما خبر ناراحت‌کننده‌تر این است که فاصله توپچی‌ها با منطقه سقوط تنها پنج تیم است.

 

دیدگاه‌ها