کد خبر : 1654015 | 16 آذر 1398 ساعت 10:49 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان و حسرت شاگردان گذشته (عکس)

علیرضا منصوریان در بازی با پرسپولیس همه معادلات را برای پیروزی در برابر پرسپولیس چیده بود اما شرایط به گونه ای که او می خواست پیش نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکنان حریف بودند که بهتر از ذوب آهن بازی کردند و در موقعیت طلبی تیم خوبی نشان دادند. سرمربی تیم ذوب آهن با دیدن سید جلال حسینی و وحید امیری و چند بازیکن دیگر به یاد دوران حضور در نفت تهران افتاد. تیمی که با آن در لیگ برتر جولان می داد و حتی یک بار با عبور از سد تیم پرسپولیس مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر شد. این بازی بهانه ای شد تا علیرضا منصوریان حسرت حضور در تیم نفت را بخورد و بازیکنان با کیفیتی که داشت و به همین بهانه در پایان بازی سید جلال حسینی را ستود.

 

بی شک اگر نفت تهران با تصمیم وزارت نفت از فوتبال کنار نمی رفت شاید علیرضا منصوریان دراین تیم می ماند و در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا جولان می داد. هر چند شرایط همیشه به گونه ای که آدمی دوست دارد پیش نمی رود و امروز علیرضا منصوریان باید روند نتیجه گیری تیم ذوب آهن را تغییر دهد. واقعیت این است که امروز نه سید جلال حسینی شاگرد علیرضا منصوریان است و نه وحید امیری. از سویی تیم تحت هدایت این مربی ذوب آهن است. تیمی که علیرضا منصوریان پیش از این به عنوان یکی از حرفه ای ترین تیم ها از آن یاد می کرد. فرصت جبران برای ذوب آهن وجود دارد و این امید است که در فوتبال همیشه وجود داشته است.

 

1457221

دیدگاه‌ها