کد خبر : 1654032 | 16 آذر 1398 ساعت 11:26 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

منتظرم وعده هایی که دادند، عملی شود

مهران زند: این بار راحت فراموشم نکنید

مهران زند منتظر عملی شدن وعده آن‌هایی است که به او قول کمک مالی برای جلوگیری از فروش کلیه‌اش را داده‌اند.

مهران زند: این بار راحت فراموشم نکنید

به گزارش "ورزش سه"، انتشار مصاحبه‌ای از مهران زند لشنی، جوان معلولی که دوره‌ای در والیبال نشسته هم فعالیت کرده و حالا به خاطر مشکلات شدید مالی به دنبال فروش کلیه خود است؛ علاقه مندان به ورزش را تحت تاثیر قرار داد.


از دیروز که این مصاحبه به نقل از روزنامه شهروند در "ورزش سه" بازنشر شد، تعدادی از افراد خیر برای کمک به مهران با ارسال پیام‌هایی پیش قدم شدند.


همچنین در فضای مجازی آیدی تلگرام و اینستاگرام مهران زند برای کمک به او منتشر شده و گویا طی یکی، ۲ روز اخیر برخی به خودش نیز پیام دادند.


"ورزش سه" که سعی در پیگیری ماجرا و رساندن کمک‌های مردمی به دست این والیبالیست شگفت انگیز دارد، امروز با مهران زند لشنی تماس گرفت.


مهران در پاسخ به این سوال که بعد از انتشار مصاحبه‌اش آیا کسی کمکی به او کرده یا خیر، گفت: عده ای در فضای مجازی به من پیام دادند و گفتند که کمک می کنیم. برخی هم شماره کارت گرفتند و قول دادند مبالغی را واریز کنند. هنوز که اتفاقی نیفتاده و من منتظرم دوستانی که قول می دهند، به وعده شان عمل کنند.


وی افزود: فقط امیدوارم این بار بی جهت مرا امیدوار نکنند و بعد از چند روز همه مرا یادشان برود. سری قبل که مصاحبه‌ای از من منتشر شد، تقریبا همه آن‌هایی که قول داده بودند، به وعده‌شان عمل نکردند.
این جوان که این روزها به خاطر نداشتن درآمد و مسکن با مشکلات عدیده ای مواجه شده، منتظر عملی شدن وعده آن هایی است که برای انجام یک کار خیر پیش قدم شده اند.

دیدگاه‌ها