کد خبر : 1654072 | 16 آذر 1398 ساعت 12:15 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دوباره دروازه بان تیم ملی با کلین شیت

رشید مظاهری که در هفت دیدار ابتدایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده بود پس از سه بازی، روز گذشته هشتمین کلین شیت خود در لیگ نوزدهم را به ثبت رساند.

آغاز دوباره دروازه بان تیم ملی با کلین شیت

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها روز گذشته در حالی به میدان رفتند که پس از دو دیدار جام حذفی، باز هم رشید مظاهری درون دروازه این تیم قرار گرفت. یکی از سه دروازه بان تیم ملی در سال های اخیر از ابتدای بازی های لیگ درون دروازه تیم جدید خود قرار گرفت و با عملکرد خوب خود و واکنش های به موقع موفق شد در هفت دیدار ابتدایی دروازه خود را بسته نگه دارد. 

تراکتوری ها که باید در این میان در بازی های جام حذفی نیز به میدان می رفتند به مانند بسیاری از تیم ها به دستور کادرفنی از دروازه بان نیمکت نشین خود استفاده کردند و دنیزلی نشان داد که قصد دارد از هر کدام از دو دروازه بان خوب خود در فصل فوتبالی پیش رو استفاده کند و بدین ترتیب رشید مظاهری برای حراست از دروازه تراکتوری ها در بازی های لیگ و محمدرضا اخباری نیز برای ایستادن درون دروازه سرخ ها در بازی های جام حذفی انتخاب شدند. 

حالا روز پنجشنبه رشید مظاهری، دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها در آغاز دوباره بازی های تراکتور در لیگ برتر به میدان رفت و توانست با بسته نگه داشتن دروازه خود هشتمین کلین شیت خود در بازی های لیگ نوزدهم را به ثبت برساند.

 

1445052

دیدگاه‌ها