کد خبر : 1654073 | 16 آذر 1398 ساعت 13:35 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول ممکن است ژانویه یک مهاجم جذب کند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید اگر بروستر بازیکن جوان این تیم به صورت قرضی باشگاه را ترک کند، او در ماه ژانویه یک مهاجم دیگر جذب خواهد کرد.

کلوپ: لیورپول ممکن است ژانویه یک مهاجم جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل بورنموث در لیگ برتر گفت اگر ریان بروستر، بازیکن جوان قرمزها این تیم را به عنوان بازیکن قرضی ترک کند در ماه ژانویه یک مهاجم جدید جذب خواهد کرد.

 

1457075

 

این صحبتهای کلوپ در حالی مطرح شده که گفته می‌شود بروستر 19ساله به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه لیورپول را ترک کرده و به عنوان بازیکن قرضی به باشگاهی دیگر فرستاده می‌شود. از کریستال پالاس، لیدز و سوانسی به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده شده است.

 

بروستر که عضو تیم ملی زیر 21سال انگلیس بوده و یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال این کشور به حساب می‌آید در دوران پیش‌فصل به شدت مورد توجه کلوپ قرار گرفت ولی او امسال تنها در دو بازی در جام حذفی برای لیورپول به میدان فرستاده شده است.

 

1457321

 

کلوپ با اشاره به اینکه انتقال قرضی بروستر برای کسب تجربه بیشتر اقدام مثبتی است گفت:" بله، باید ببینیم چه می‌شود. ما نمی‌توانیم فقط او را به عنوان بازیکن قرضی واگذار کنیم و کسی را جایگزین او نکنیم. ما سه بازیکن مصدوم داریم که مدتی طولانی مصدوم خواهند بود و پل گلاتزل هم به آنها اضافه شده. دو نفر آنها پیش از فصل مصدوم شدند و دو نفر دیگر یعنی جوئل ماتیپ و فابینیو بعدا مصدوم شدند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" به این ترتیب ما شانزده بازیکن در تیم‌مان داریم. با اینحال من معتقدم انتقال قرضی بروستر به نفع او است. ما در نهایت به دنبال بهترین راه‌حل خواهیم بود".

 

دیدگاه‌ها