کد خبر : 1654085 | 16 آذر 1398 ساعت 14:30 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقی‌زاده: تا حالا این شرایط را تجربه نکرده‌ام

مصدومیت دوباره هافبک بدشانس سپاهان

علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال سپاهان با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و احتمالا تا پایان سال 1398 در دسترس امیرقلعه نویی نخواهد بود.

مصدومیت دوباره هافبک بدشانس سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای تیمش در بازی های رسمی به میدان برود و حالا بدشانسی هایش ادامه دار شده و روز آینده میزان دقیق مصدومیت جدیدش مشخص می شود.


نقی زاده در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خود اینگونه صحبت می کند: « متاسفانه از وقتی به اصفهان آمدم مصدومیت هایی گریبانم را گرفته که تا حالا تجربه اش نکرده بودم. واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به باشگاه و آقای قلعه نویی کمک کنم. نمی دانم چه بگویم ولی حتما حکمتی در این ماجراها هست». 


هافبک سپاهان در رابطه با مصدومیت جدید خود، گفت: « دو هفته پیش بود که داشتم تمرین می کردم و متوجه شدم مینیسک پایم آسیب دیده است. هنوز چیزی مشخص نیست و فردا دکتر در اینباره نظر می دهد.»


او ادامه داد:« هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم بشود ولی امسال واقعا بد آوردم. تا می خواستم شرایطم را درست کنم و بازی کنم، یک مصدومیت جلویم را می گیرد».


از نقی زاده در رابطه با شرایط تیم سپاهان و مصدومان پرشمار این تیم هم پرسیدیم که او اینگونه واکنش نشان داد:«  متاسفانه بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته. امیدوارم تمام بازیکنان سلامتی خودشان را به دست بیاورند تا بتوانند به تیم کمک کنند. هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود. برای بازیکنان سپاهان و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم، آنها جویای حال من بودند. دعا می کنم که تیم در مشهد برنده شود و با سه امتیاز به اصفهان برگردند».

 

سعید آقایی هم برای تو یک پست گذاشته و آرزوی سلامتی داشته است. نقی زاده در واکنش به این موضوع گفت:« از همه بچه ها تشکر می کنم که جویای حال من بوده اند. من و سعید از بچگی رفیق  و همبازی بودیم؛ هم در تراکتور و حالا هم در سپاهان. برای تمام بچه ها و تیم آرزوی موفقیت دارم».

دیدگاه‌ها