کد خبر : 1654096 | 16 آذر 1398 ساعت 15:08 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت در یک بازی خارج از خانه

رسمی که در لیگ برتر بانوان همه‌گیر شد

روز گذشته نیز یکی دیگر از تیم هاس حاضر در لیگ برتر بانوان، در دیدار خارج از خانه حضور نیافت و در نتیجه سه امتیاز بازی را به حریف داد.

رسمی که در لیگ برتر بانوان همه‌گیر شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی بوشهر که از جمله تیم های مشکل دار(مالی) در لیگ برتر بانوان محسوب می شود روز گذشته در بازی هفته هشتم خود به میدان نرفت. این اتفاق که منشا آن قانونی تصویب شده در لیگ برتر بانوان محسوب می شود تقریبا آرام آرام در حال فراگیر شدن است.

 

این اتفاق در حالی می افتد که به دلیل وضعیت مالی ضعیف اغلب تیم های لیگ برتری، هر تیم مجاز است که در یک بازی خارج از خانه حضور پیدا نکند و به همین دلیل در لیگ های یکی دو فصل اخیر می بینیم که در برخی از بازی ها، تیم هایی که از وضعیت مالی مناسبی بهره نمی برند و به دنبال قهرمانی در لیگ هم نیستند ترجیح می دهند یکی از بازی های پرخرج خارج از خانه را حضور پیدا نکنند. اتفاقی که روز گذشته و در دیدار شهرداری سیرجان و پارس جنوبی بوشهر اتفاق افتاد و عدم حضور نماینده بوشهری باعث شد تا سیرجانی ها سه بر صفر به پیروزی برسند. پیش از این چهار دیدار دیگر لیگ برتر در هفت هفته ابتدایی به دلیل غیبت یکی از تیم ها سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها