کد خبر : 1654102 | 16 آذر 1398 ساعت 18:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو گودین:

اینتر قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز شود

ستاره اروگوئه ای اینتر تساوی شب گذشته خانگی برابر رم را نتیجه بدی برای تیمش نمی داند.

اینتر قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اینتر با تساوی خانگی شب گذشته مقابل رم در هفته پانزدهم سری آ این فرصت را برای یوونتوس رده دومی فراهم کرد تا به صدر جدول برگردد. یووه اگر امشب در شهر رم لاتزیو را شکست دهد، موفق می‌شود صدر جدول را بعد از تنها یک هفته از نراتزوری پس بگیرد. با این وجود دیه‌گو گودین، مدافع میانی تیم فوتبال اینتر نتیجه بازی تیمش مقابل جالوروسی را چندان بد نمی‌داند.

 

 

1457173

 

 

گودین به شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« ما از این نتیجه راضی هستیم چون آن را مقابل حریفی بسیار سرسخت کسب کردیم و علاوه بر آن عملکردمان هم خوب بود، البته خب ما همیشه به هدف کسب پیروزی به میدان می‌رویم اما نباید انتظار داشت که همه بازی‌های فصل‌مان را ببریم و گاهی اوقات هم ممکن است که مقابل دیگر تیم‌های مدعی امتیاز از دست بدهیم.»

 

مدافع سابق اتلتیکومادرید با اشاره به احتمال صعود یوونتوس به صدر جدول در صورت پیروزی در خانه لاتزیو، گفت:« ما تا همین الان هم فصل فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم. در صدر جدول داریم شانه‌به‌شانه با یوونتوس رقابت می‌کنیم. نسبت به بازی‌مان مقابل رم احساس بسیار خوبی داریم چون به حریف اجازه ندادیم که حتی یک شوت به سمت دروازه‌مان شلیک کند. هواداران هم تشویق‌مان کردند و ما انرژی مثبت هواداران را کاملاً احساس می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها