کد خبر : 1654116 | 16 آذر 1398 ساعت 17:00 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: بردن توپ طلا؟ چرا که نه

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، معتقد است که او می تواند در آینده برنده توپ طلا شود.

مانه: بردن توپ طلا؟ چرا که نه

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، روز دوشنبه ششمین توپ طلای خود را کسب کرد و سادیو مانه بعد از ویرژیل فن دایک و کریستیانو رونالدو با 250 امتیاز به عنوان چهارمین بازیکن برتر دنیا از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد. 

 

لیورپول در بین 10 بازیکن برتر دنیا چهار نماینده داشت. سادیو مانه در این باره گفت: " این اتفاق حاکی از فوق العاده بودن تیم ما است و نشان می دهد که بازیکنان بزرگ و با کیفیتی در اختیار داریم. بازیکنان هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارند که در این فصل آن ها را به نمایش گذاشته ایم. قطعا تمام انرژی و توان خود را برای قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به نمایش خواهم گذاشت. به این موضوع که نفر چهارم توپ طلا شدم افتخار می کنم و به دنبال این خواهم بود که روزی این جایزه را از آن خود کنم. چرا که نه؟"

 

 

1445953

 

 

مانه در ادامه پیرامون فشار زیاد بازی های لیورپول در فصل جدید نیز گفت: " فکر می کنم که خستگی تنها یک اتفاق خیالی است. برای بازی کردن همیشه آماده هستم. با این وجود بعضی مواقع نیز نیاز به استراحت دارم؛ اتفاقی که رخ می دهد و سرمربی این کار را انجام می دهد و من کاملا به آن احترام می گذارم. من حتی روی نیمکت هم تیم را تشویق می کنم چرا که ما لیورپول هستیم."

دیدگاه‌ها