کد خبر : 1654133 | 16 آذر 1398 ساعت 17:57 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و بار دیگر تکرار حرکت جنجالی

گرت بیل ستاره ولزی رئال یک بار دیگر پیش از اتمام بازی تیمش ورزشگاه را ترک کرد.

گرت بیل و بار دیگر تکرار حرکت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد در برنابئو با دو گل بر اسپانیول پیروز شود و موقتا به صدر جدول صعود کند. گل های رئال را واران و بنزما به ثمر رساندند تا کهکشانی ها به روند بردهای خود در لالیگا ادامه دهند.

گرت بیل به همراه ادن هازارد و مارسلو از غایبان رئال در بازی امروز بودند. ستاره ولزی که مصدومیت عضلانی جزئی داشت، روی سکوها بود و دقیقه 80 اقدام به ترک برنابئو کرد.

 

 

1457446

 

 

او پس از گلزنی کریم بنزما و در حالی که بازی 2-0 به سود رئال در جریان بود، بلند شد و از ورزشگاه رفت. این نخستین بار نیست که گرت بیل قبل از اتمام بازی برنابئو را ترک می کند.

بیل اولین بار ماه گذشته و در برتری 5-0 رئال برابر لگانس و پیش از ثبت گل پنجم تیمش توسط یوویچ ورزشگاه را ترک کرد.

سپس در تساوی بدون گل برابر رئال بتیس و در حالی که رئال به شدت حمله می کرد تا به گل برسد، بیل تا اتمام بازی صبر نکرد و زودتر روانه منزل شد. آخرین بار نیز در برتری 6-0 رئال برابر گالاتاسرای این حرکت تکرار شده بود.

رسانه های اسپانیایی ترک زودهنگام ورزشگاه توسط گرت بیل را نوعی بی تفاوتی او نسبت به بازی های رئال تعبیر می کنند و بیل از این حیث تحت فشار زیاد انتقادات قرار دارد.

البته حرکت بیل به دور از قوانین باشگاه نیست. بازیکنانی که خارج از فهرست 18 نفره می مانند، باید حداقل تا دقیقه 80 در ورزشگاه بمانند و سپس آزاد هستند تا روانه منزل شوند.

دیدگاه‌ها