کد خبر : 1654137 | 16 آذر 1398 ساعت 18:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

یه تیم به فکر پرواز، فولاد شهر اهواز

شاگردان جواد نکونام این فرصت را دارند تا با پیروزی در دیدار برابر پارس جنوبی جم، 23 امتیازی شوند و فاصله شان تا صدر و تیم های بالاتر از خود را کم‌تر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان تا پایان هفته سیزدهم با 20 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد، شاگردان نکونام در هفته گذشته در تهران برابر سایپا یک نمایش نه چندان خوب را ارائه دادند و البته با کلین شیت مشترک شهاب گردان و احسان مرادیان توانستند تا با امتیاز از زمین خارج شوند.

 

فولاد با حضور جواد نکونام تغییرات زیادی در خود داشت، بازیکنانی چون موسی کولیبالی، شهاب گردان، احمد عبدالله زاده، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، انس بنی یاسین، وحید حیدریه، عباس بوعذار، رضا شربتی، روح الله سیف الهی و امیرحسین باقرپور به تیم قرمز پوش اهواز اضافه شدند و بازیکنان زیادی از این تیم رفتند.

 

1457450

 

1457451

 

1457452

 

1457453

 

با این وجود تیم فولاد تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته، با توجه به اینکه طبق اعلام جواد نکونام قرارداد بازیکنان ایرانی فولاد زیر 800 میلیون تومان است. جواد نکونام که اعلام کرده هدف تیمش در این فصل نه قهرمانی و نه سهمیه آسیایی است قطعا به فکر ساخت یک تیم قدرتمندتر در نیم فصل دوم و البته فصول بعدی است تا  بتواند برای سومین بار جام زرین را به ویترین این باشگاه اضافه کند، پیش از این ملادن فرانچیچ و حسین فرکی به عنوان سرمربی توانسته بودند با فولاد قهرمان لیگ شوند.

جواد نکونام با این صحبت ها، فشار را از روی بازیکنانش برداشت تا انتظارات از تیمش به طور غیرعادی زیاد نشود و بازیکنانش در ادامه لیگ بدون استرس به میدان بروند. شاگردان نکونام این هفته باید در ورزشگاه خانگی میزبان پارس جنوبی جم باشند و پیروزی می تواند آنها را برای داشتن امید بیشتر برای نیم فصل دوم مسابقات یاری کند، تا فولاد شهر اهواز همچنان به فکر پرواز باشد.

دیدگاه‌ها