کد خبر : 1654162 | 16 آذر 1398 ساعت 19:54 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلادباخ 2 - 1 بایرن مونیخ؛ تکرار قهرمانی ممکن است؟

گلادباخ در دیداری دشوار و حساس موفق شد 1-2 بایرن مونیخ را مغلوب کند.

گلادباخ 2 - 1 بایرن مونیخ؛ تکرار قهرمانی ممکن است؟

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار این هفته بوندسلیگا، گلادباخ صدرنشین در نیمه اول حرفی مقابل بایرن نداشت و در اوایل نیمه دوم دروازه خود را باز شده دید، اما در ادامه دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروز نبرد بزرگ هفته لقب گیرد و فاصله بایرن با صدر به هفت امتیاز افزایش یافت.

 

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه هشت و روی پاس تیاگو در دهانه دروازه می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه عجیب توماس مولر راهی به دروازه نیافت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال کومان، لواندوفسکی در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه گلادباخ به بیرون رفت.

 

1457479

 

اما در دقیقه 28 بهترین فرصت بازی برای بایرن مونیخ از دست رفت. جاشوا کیمیچ در عرض حرکت کرده و اقدام به ضربه زدن کرد و توپ در آستانه ورود به دروازه بود که یان سومر موفق به مهار توپی شد که تنها چند سانتیمتر آن وارد دروازه نشده بود.

 

در دقیقه 37 لواندوفسکی موقعیت خوبی را در سمت چپ محوطه برای ایوان پریشیچ ایفا کرد، اما ضربه والی این ستاره کروات با اختلاف کمی از بالای دروازه گلادباخ به بیرون رفت تا علیرغم برتری بایرن مونیخ در نیمه اول، دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

اما روند هجومی بایرن مونیخ در نیمه دوم نیز ادامه یافت و این تیم خیلی زود و در دقیقه 49 به گل اول دست یافت. پاس توماس مولر به ایوان پریشیچ رسید و ضربه زیبای او بعد از برخورد به دست یان سومر وارد دروازه شد.

 

1457504

 

1457503

 

بعد از  دریافت گل گلادباخ سراپا حمله شد و بعد از خلق یکی دو موقعیت به گل تساوی دست یافت. روی ارسال هافمن از روی نقطه کرنر، بنسباینی با یک ضربه سر دقیق موفق به زدن گل تساوی شد.

 

در دقیقه 70 گلادباخ روی یک ضربه ایستگاهی صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم شد، اما ارسال هرمن برای الویدی نتیجه ای برای تیم میزبان نداشت.

 

دقایقی بعد گلادباخ روی حرکت هرمن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه استیندل با اختلاف کمی از کنار دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت و این موقعیت نیز راه به جایی نبرد.

اما در دقیقه 90 و با خطای خاوی مارتینز در محوطه که منجر به اخراج او نیز شد، گلادباخ صاحب یک ضربه پنالتی شد که بنسباینی علیرغم تشخیص درست مانوئل نویر موفق به گلزنی شد و گلادباخ 1-2 برنده بازی شد.

دیدگاه‌ها