کد خبر : 1654168 | 16 آذر 1398 ساعت 20:21 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ بی رقیب است

لیورپول با ارائه نمایشی برتر با سه گل موفق به غلبه بر بورنموث شد.

بورنموث 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ بی رقیب است

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها که در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، امروز نیز توانستند به راحتی و با سه گل بورنموث را مغلوب کنند تا با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی، فاصله خود را با تیم دوم به 11 امتیاز افزایش دهند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه هشت و روی پاس گومز برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه محمد صلاح خیلی خوب نبود و در اختیار رامسدال قرار گرفت. دقایقی بعد ابتدا پاس جیمز میلنر به محمد صلاح توسط مدافعان بورنموث دفع شد و در ادامه خود میلنر اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او از بالای دروازه بورنموث به بیرون رفت.

 

در دقیقه 26 اولین فرصت بازی برای بورنموث توسط گرونولد ایجاد شد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه لیورپول راهی بیرون زمین شد.

 

1457515

 

اما در دقیقه 34 لیورپول بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال فوق العاده هندرسون در پشت مدافعان بورنموث، چمبرلین را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 38 لیورپول فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه روبرتو فرمینو از فاصله ای دور با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 44 لیورپول به گل دوم رسید. پاس پشت پا و فوق العاده محمد صلاح در محوطه به نبی کیتا رسید تا این بازیکن دروازه بورنموث را باز کند.

 

1457516

 

در اوقات اضافی روی پاس فرمینیو، صلاح در دهانه دروازه موقعیتی بسیار خوب را از دست داد تا در نهایت لیورپول با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی حرکت صلاح، نبی کیتا می توانست با ضربه ای والی گل سوم لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه او در اختیار رامسدال قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 55 لیورپول به گل سوم دست یافت. روی پاس عمقی نبی کیتا، محمد صلاح با دروازه بورنموث تک به تک شد و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

 

1457517

 

در دقیقه 66 بورنموث فرصت خوبی برای زدن گل اول خود داشت اما ضربه گرونولد با جایگیری خوب ویرژیل فن دایک دفع شد. در دقیقه 69 و روی همکاری موفق آرنولد و هندرسون، لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل چهارم شد اما ضربه محمد صلاح با عکس العمل دروازه بان بورنموث همراه شد.

 

در اواخر بازی و روی پاس شقیری، جونز در مقابل دروازه بورنموث صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت لیورپول با همان سه گل بورنموث را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها