کد خبر : 1654176 | 16 آذر 1398 ساعت 21:19 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خوشحالم بالاخره کلین شیت کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بسته ماندن دروازه تیمش مقابل بورنموث رضایت دارد.

کلوپ: خوشحالم بالاخره کلین شیت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها امروز با ارائه نمایشی درخشان موفق شدند با سه گل بورنموث را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی، حالا یازده امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد. یورگن کلوپ ابراز امیدواری کرد لیورپول در ادامه فصل نیز قادر به تکرار همین روند باشد.

 

1456638

 

یورگن کلوپ گفت: "عملکردی حرفه ای از خود نشان داده و ما موفق شدیم با کنترل جریان بازی، گل های زیبایی به ثمر برسانیم. تلاش کردیم جریان بازی خیلی هیحان انگیز نشود و به همین دلیل توانستیم حریف را کنترل کنیم. بیشترین عبارتی که بعد از بازی در رختکن گفتیم این بود که بالاخره موفق به ثبت کلین شیت شدیم.

 

در کل در جریان بازی لحظات خیلی دشواری روی دروازه ما ایجاد نشد و این موضوع اهمیت زیادی دارد، تقریبا یک روز فوق العاده را سپری کردیم. با تمام تلاش و داشته هایمان بازی می کنیم. باید هر سه روز یک بار بازی کرده و ماشین خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنیم.

 

ما تنها سه روز فرصت داریم و در ادامه بازی مرگ و زندگی سالزبورگ پیش روی لیورپول خواهد بود. من فکر می کنم امروز موفق به خلق موقعیت های زیادی شدیم و وقتی اینگونه بازی می کنیم، مقابله با ما برای هر حریفی دشوار می شود. همه بازیکنان و نه فقط آنهایی که در تمامی بازی ها در ترکیب قرار می گیرند تلاش زیادی از خود نشان می دهند و بازیکنانی که امروز وارد میدان شدند نیز عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادند و همه تلاش ما ادامه همین روند است."

دیدگاه‌ها