کد خبر : 1654177 | 16 آذر 1398 ساعت 21:37 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن:

بردیم اما نمی خواهم سرمربی دائم اورتون بشوم

دانکن فرگوسن، سرمربی موقت اورتون، تایید کرد که او تنها به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

بردیم اما نمی خواهم سرمربی دائم اورتون بشوم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج مارکو سیلوا از اورتون، دانکن فرگوسن، ستاره سابق آبی های مرسی ساید، به طور موقت جانشین او شد. این اسکاتلندی تغییر چشمگیر و فوق العاده در بازی اورتون به وجود آورد و این تیم امروز موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد چلسی قدرتمند عبور کند تا کمی از شرایط بحرانی خارج شود.

 

با وجود نمایش خیره کننده اورتون مقابل چلسی و پیروزی این تیم اما دانکن فرگوسن هیچ ادعایی برای سرمربیگری دائم در این تیم ندارد. او پس از پیروزی تیمش مقابل چلسی در این باره گفت: " صادقانه بگویم که من چنین قصدی ندارم. من تا زمانی که سران باشگاه بخواهند در اینجا خواهم ماند. همچنین مطمئن هستم که باشگاه نیز گزینه‌های مدنظر خود را دارد. ما به دنبال بهترین‌های جهان هستیم تا بتوانند این باشگاه را به خوبی مدیریت کند. با این وجود بازی امروز یک تجربه باور نکردنی برای من بود؛ تجربه ای که هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد."

 

1457544

 

فرگوسن در ادامه گفت: " من در حال حاضر تنها می خواهم به خانه بروم و استراحت کنم. دنبال هیچ چیز خاصی نیستم و همه چیز در لحظه اتفاق افتاد. من فکر می کنم که شما میزان اشتیاق من را به خوبی حس کردید. اما این یک بازی و نتیجه منحصر به فرد بود. فکر می‌کنم که پاسخ شما را به خوبی داده ام."

دیدگاه‌ها