کد خبر : 1654179 | 16 آذر 1398 ساعت 21:46 | 90.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی منچستر؛حاشیه های یک هند جنجالی؛

وی ای آر خوبه اما نه برای سیتی و گواردیولا! (عکس)

تصمیمات داور نقش مهمی در پیش افتادن منچستریونایتد در خانه منچسترسیتی داشته است.

وی ای آر خوبه اما نه برای سیتی و گواردیولا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی دقیقه ابتدایی دیدار سیتی مقابل یونایتد بر خلاف انتظار پیش رفته و این شیاطین سرخ بودند که با دو گل مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال از سیتی پیش افتاده و در آستانه کسب یک پیروزی مهم قرار گرفتند.

 

اما در دقایق ابتدایی این دیدار بود که توپ در محوطه جریمه و در حالتی نامتعادل به دست ویکتور لیندلوف برخورد کرد و در حالیکه پپ گواردیولا به شدت معترض بوده و اعتقاد داشت تیمش باید صاحب یک ضربه پنالتی می شده است، آنتونی تیلور اعتقادی به این موضوع نداشت و حتی علاقه ای به استفاده از  VARو بازبینی صحنه از خود نشان نداد.

 

اما دقایقی بعد و در محوطه جریمه سیتی، این بار مارکوس راشفورد توسط برناردو سیلوا متوقف شد و در حالیکه این بار آنتونی تیلور در ابتدا اعتقادی به پنالتی نداشت، اما داوران VAR به او برای اعلام پنالتی مشاوره دادند و در نهایت او اعلام پنالتی کرد تا مارکوس راشفورد با نواختن ضربه ای خلاف جهت حرکت ادرسون، گل اول تیمش را به ثمر برساند. در ثانیه های پایانی نیمه اول نیز توپ به دست فرد خورد اما این بار نیز تیلور اعتقادی به گرفتن پنالتی برای سیتی نداشت. VAR فصل قبل در لیگ قهرمانان باعث حذف دراماتیک سیتی شد و حالا در دربی منچستر نیز همه اتفاقات خلاف جهت خواسته پپ گواردیولا پیش رفته است. 

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند هفته قبل و در دیدار حساس سیتی مقابل لیورپول نیز گواردیولا اعتقاد داشت در دو صحنه داوری به ضرر تیمش بوده و برای سیتی اعلام پنالتی نشده و حالا در یک دیدار حساس دیگر نیز این اتفاق رخ داد تا فاصله سیتی به صدر جدول با 14 امتیاز افزایش یابد.

 

1457595

 

1457559

 

1457550

 

1457548

 

1457547

 

1457549

دیدگاه‌ها