کد خبر : 1654202 | 16 آذر 1398 ساعت 23:56 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل شکست بایرن از زبان فلیک

هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده نکردن از موقعیت ها را دلیل شکست 2-1 تیمش مقابل مونشن گلادباخ می داند.

دلیل شکست بایرن از زبان فلیک

به گزارش "ورزش سه"، فلیک که چند هفته قبل جانشین نیکو کوواچ شد، علی رغم چند نتیجه خوب در دیدارهای ابتدایی، نتوانست بایرن را به روزهای خوبش برگرداند و باواریایی ها با شکست امشب، به رتبه هفتم بوندس لیگا سقوط کردند.

 

در این دیدار که در خانه گلادباخ برگزار شد، بایرن ابتدا با گل ایوان پریشیچ پیش افتاد اما در ادامه این تیم میزبان بود که توانست دو بار دروازه بایرن را باز کند و به سه امتیاز این دیدار برسد. فلیک معتقد است که اگر تیمش می توانست از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، می توانست صدرنشین فعلی بوندس لیگا را شکست بدهد.
او به خبرنگاران گفت:" از یک طرف، مهم است که خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول خوب بودیم و چندین موقعیت به وجود آوردیم. البته ناامید کننده است که نتوانستیم موقعیت های مان را تبدیل به گل کنیم و باعث شدیم گلادباخ در بازی بماند.

 

ما باید خیلی زود کار را تمام می کردیم، همان کاری که هفته قبل مقابل لورکوزن انجام دادیم. تیم کیفیت زدن گل را دارد اما در این دیدار نتوانستیم این کار را بکنیم. در نهایت، در فوتبال گل ها هستند که اهمیت دارند."


گلادباخ با این پیروزی 31 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول بوندس لیگا را حفظ کرد. مارکو روزه، سرمربی این تیم، بعد از بازی امشب تایید کرد که این پیروزی با خوش شانسی به دست آمد.  
او گفت:" ما شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. ما در نیمه اول حرف زیادی برای گفتن نداشتیم. وقتی مقابل تیمی مانند بایرن قرار می گیرید، باید هرکار بلدید، انجام بدهید. آنها با زدن گل در دقیقه 49، ما را تنبیه کردند. اما به بازی برگشتیم و روی یک ضربه آزاد کار را به تساوی کشیدیم. سپس برای زدن گل برتری رفتیم و با یک پنالتی، پاداش تلاش مان را گرفتیم. در نهایت، با خوش شانسی به پیروزی رسیدیم اما این نتیجه می تواند باعث پیشرفت ما شود."

دیدگاه‌ها