کد خبر : 1654206 | 17 آذر 1398 ساعت 01:10 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو3-1 یوونتوس: هدیه پایتخت‌نشین‌ها به اینتر

یوونتوس در دیداری حساس از هفته پانزدهم سری آ مقابل لاتزیو با نتیجه 3-1 شکست خورد و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.

لاتزیو3-1 یوونتوس: هدیه پایتخت‌نشین‌ها به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی شب گذشته اینتر مقابل رم، یوونتوسی ها این فرصت را داشتند که به صدر جدول صعود کنند اما لاتزیو با ارائه یک نمایش خوب، توانست یووه را در هم بکوبد و به این ترتیب صدر جدول در اختیار اینتر ماند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که لاتزیو در دقیقه 5 به گل اول بازی برسد اما ضربه چیرو ایموبیله که روی پاس کوره آ صاحب موقعیت شده بود، از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد نوبت یوونتوسی ها بود که در آستانه زدن گل اول بازی قرار بگیرند ولی واکنش عالی استراکوشا، مانع از این شد که حرکت عالی دیبالا تبدیل به گل شود.

در دقیقه 10، چیزی نمانده بود که دیبالا از روی نقطه کرنر دروازه لاتزیو را باز کند اما استراکوشا با هوشیاری، توپ را به بیرون فرستاد و مانع از گلزنی ستاره آرژانتینی بیانکونری شد.

در ادامه این یوونتوسی ها بودند که بیشتر بر بازی تسلط داشتند و سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند. این بار هم این دیبالا بود که یک حرکت خوب را از سمت راست آغاز کرد و ارسال او به دهانه دروازه را کریس رونالدو با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

 

1457631

 

 

بازیکنان لاتزیو خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و روی یک حرکت خطرناک بود که ایموبیله در درگیری با کوادرادو، در محوطه جریمه یوونتوس سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

حملات میزبان ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد نمی شد. در مقابل این یوونتوسی ها بودند که چیزی نمانده بود در دقیقه 44 به گل دوم برسند اما واکنش عالی استراکوشا روی ضربه سر رونالدو، دروازه لاتزیو را بسته نگه داشت.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با برتری یوونتوسی ها به پایان خواهد رسید، تیم میزبان در وقت های تلف شده توانست به گل برسد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال فیلیپه لوئیز روی تیر دوم به لوئیس آلبرتو رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65 چیزی نمانده بود که دیبالا یوونتوس را پیش بیندازد ولی استراکوشا با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 67، کوادرادو با یک خطای آشکار، مانع از پیشروی لاتزاری شد و داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد اما بعد از بازبینی صحنه، مدافع راست کلمبیایی یووه با کارت قرمز جریمه شد تا کار برای تیم میهمان سخت شود.

لاتزیو از این برتری استفاده کرد و در دقیقه 74 به گل دوم رسید. ارسال عالی لوئیس آلبرتو به پشت مدافعان یووه را میلینکوویچ ساویچ به زیبایی کنترل کرد و با یک ضربه پای چپ بی نقص، حساب کار را 2-1 کرد.

دو دقیقه لاتزیو صاحب یک ضربه پنالتی شد. کوره آ که با پاس ایموبیله صاحب موقعیت شده بود، با خطای شزنی سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. ایموبیله پشت ضربه قرار گرفت اما هم ضربه اول و هم ضربه برگشتی او را شزنی دفع کرد تا یوونتوس در بازی بماند.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند و سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، این لاتزیو بود که به گل سوم رسید. روی یک حمله خطرناک بود که ابتدا لاتزاری با شزنی تک به تک شد اما دروازه بان یووه موقف تر بود ولی توپ برگشتی را فیلیپه کایسدو با یک شوت غیرقابل مهار تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به سود لاتزیو به پایان برسد.

دیدگاه‌ها