کد خبر : 1654228 | 17 آذر 1398 ساعت 09:20 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

یکشنبه 17 آذر؛

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

 

 

امروز یکشنبه 17 آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

 

1457907

-برایتون و ولورهمپتون 2-2 به تساوی رسیدند.

 

 

 

1457896

-میل آنلاین نوشته رئال قصد داره گرت بیل و جیمز رودریگز رو در قبال پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد بده.

 

 

 

1457889

-گری لینه‌کر بعد از برد 4-1 لستر برابر استون ویلا توییت کرده: اگه لیورپول این‌طور بی‌امان خوب نبود، من خیال می‌کردم که این تیم لستر می‌تونه برنده‌ی این لیگ باشه. عجب زمونه‌ای برای زنده بودن!

 

 

 

 

1457888

-لسترسیتی نبرد بر سر قهرمانی رو تو لیگ برتر زنده نگه داشته.

 

 

 

 

1457887

-نتایج سه دیدار لیگ برتر در پایان نود دقیقه.

 

 

 

1457886

- جیمی واردی گل چهارم لستر رو هم زد تا در این فصل با 16 گل زده، بالاتر از مسی و رونالدو در جدول گلزنان قرار بگیره.

 

 

 

 

1457879

- درخشش واردی با استقبال زیادی روبه‌رو شده. فوتبال توییت نوشته: این دنیای جیمی واردیه و همه‌ی ما فقط درش زندگی می‌کنیم.

 

 

 

 

1457880

- جیمی واردی گل چهارم رو هم برای لستر زده. این یازدهمین گل .اردی در هشت بازی گذشته است.

 

 

 

 

1457875

-هوادارهای لیورپول وقتی می‌بینن لستر داره هشتمین برد پیاپی خودش رو کسب می‌کنه و هیچ نشونه‌ای از کندتر شدن تو کورس قهرمانی از خودش بروز نمیده:

+ این خیلی من رو نگران می‌کنه.

 

 

 

 

1457872

- اینکه چه کسی سرمربی بعدی آرسناله موضوع داغ اکانت‌های فوتبالیه. فوتی هیومر نوشته: خبر فوری: از ایتالیا گزارش‌های زیادی رسیده که میگن مکس آلگری در حال آموختن زبان انگلیسیه تا بتونه پیشنهاد آرسنال رو رد کنه.

 

 

 

1457871

- گل دقیقه‌ی 47 جک گریلیش برای استون ویلا، این تیم رو امیدوار به رختکن فرستاد. گل دوم لستر رو ایهیناچو دقیقه‌ی 41 به ثمر رسوند.

 

 

 

 

1457865

-جیمی واردی در دقیقه‌ی 20 برای لستر برابر استون ویلا گل زده. واردی حالا در 8 مسابقه‌ی پشت سر هم لیگ برتر تونسته گل بزنه.

 

 

 

1457856

-نیکو کواچ دیروز بازی اورتون رو از نزدیک تماشا کرد و روز دونبه هم قراره به تماشای بازی آرسنال بشینه. کواچ تمایل داره که جانشین اونای امری در آرسنال بشه و تماس‌هایی هم در این زمینه برقرار شده ولی گزینه‌ی اول آرسنال نیست.

 

 

 

 

1457844

- کنفرانس مطبوعاتی بورگن کلوپ با صدای زنگ تلفن قطع شد و اسم تماس‌گیرنده برای لحظاتی باعث سرگرمی کلوپ و حاضران شد. کلوپ گفت من که خوشم اومد، پرنسس لسلی لو. ببخشید من هیچوقت نمی‌گفتمش ولی هیچوقت این اسم رو نشنیده بودم، تبریک میگم!

 

 

 

1457842

- فیلمی از دختر کوچولوی آندرس اینیستا پخش شده که با لباس تیم ویسل کوبه یه گل به دروازه‌ی خالی می‌زنه. این بامزه‌ترین گلیه که امروز می‌تونین ببینین.

 

 

 

 

1457843

- توماس توخل فکر می‌کنه که نیمار و امباپه دوباره دارن راه می‌افتن. او گفته: "اونها هر دو مدتی دور بودن و تازه الان شروع کردن به بازی کردن با هم تو این فصل. اونها باعث شدن ما بازی (با مون‌پلیه) رو ببریم، درسته؟"

مدافع‌ها باید حسابی بترسن...

 

 

 

 

1457830

- ایجنت زلاتان مینو رایولا گفته: "هیچوقت گفته نشده که زلاتان حتما به ایتالیا برمی‌گرده. کدوم یکی از سه باشگاه علاقمند رو انتخاب می‌کنه؟ کی می دونه. ما همه در تصمیماتمون آزادیم."

انتقال جنجالی فصل یه پیچ دقیقه‌ی آخری هیجان‌انگیز پیدا کرد!

 

 

 

 

1457829

-هوادار تیم ویسوا کراکوف لهستان، خانم جولیا کمیچیک اخیرا در 92 سالگی درگذشته. این خانم در 51 سال گذشته هرگز بازی‌های خانگی این تیم رو از دست نداده و همیشه در ورزشگاه حاضر بود. باشگاه اعلام کرده که صندلی این خانم در ورزشگاه تا همیشه خالی می‌مونه و به یادبود او هر بازی یک پیراهن و شال باشگاه روی این صندلی قرار می‌گیره. فوتبال بیشتر از یک بازیه...

 

 

 

 

1457831

- توییتر لیگ برتر برنامه‌ی بازی‌های امروز رو توییت کرده.

 

 

 

 

1457820

-ژوزه مورینیو دیروز بعد از برد 5-0 تاتنهام برابر برنلی توپ مسابقه رو که سون هیونگ مین قصد داشت به یادگار گل زیبایی که زد برای خودش برداره، از دست سون گرفت و به تروی پروت بازیکن آکادمی این تیم که 17 سال داره و اولین حضورش در لیگ برتر رو تجربه کرده بود، داد تا این اولین بازی برای این بازیکن حسابی به یاد موندنی بشه.

چه حرکت قابل احترامی.

 

 

 

 

1457816

- پلیس منچستر تایید کرده که هواداری که دیروز در دربی منچستر در ورزشگاه اتحاد بازیکنان سیاهپوست یونایتد را مورد آزار نژادپرستانه قرار داده بود بازداشت شده.

محرومیت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌ها یکی از مجازات‌هاییه که در انتظار این تفاله‌ی انسانیه.

 

 

 

 

1457809

- از سولسشر پرسیدن: اوله اینکه تیم مورینیو و تیم گواردیولا رو تو پنج روز بریدن چه معنایی داره؟

اوله جواب داده تو سه روز بردیمشون!

در ادامه هم گفته 24 ساعت وقت برای ریکاوری داشتیم و کاری که بچه‌ها کردن هنرمندانه بود. ما دارین بالاخره شبیه منچستریونایتد میشیم.

 

 

 

 

1457801

-کوبو ستاره‌ی 18 ساله‌ی ژاپنی تیم مایورکا، دست‌پرورده‌ی آکادمی لاماسیا متعلق به تیم بارسلوناست اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به جای بارسا به رقیب دیرینه‌ی این تیم یعنی رئال مادرید بپیوندد تا حالا به صورت قرضی برای مایورکا به میدان برود. کوبو دیشب در نوکمپ با استقبال خوبی روبه‌رو نشد و کاتالان‌ها حسابی در اعتراض به او سوت زدند. او موفق شد در جریان بازی دیشب یک لایی هم به مسی بزند تا حسابی کفر طرفداران بارسلونا را دربیاورد. او راجع به سوت‌هایی که در نوکمپ شنید گفته: برای من در نوکمپ سوت زدن؟ من تصمیمم را گرفته‌ام، هر چند کسانی هم بودند که مرا تشویق کردند.

ناراحت؟ نیستم. سوت زدن تصمیمی است که باید به آن احترام گذاشت. اونها من رو به عنوان یک رقیب می‌بینن نه به عنوان یه پسر 18 ساله‌ای که فوتبال رو یه کمی خوب بازی می‌کنه و من از این خوشم میاد.

 

 

 

 

1457799

-لئو مسی این فصل در لالیگا:

12 گل

5 پاس گل

بیشترین گل زده در لالیگا

بیشترین پاس گل در لالیگا

هت‌تریک در بازی دیشب بعد از اینکه همین چند روز پیش ششمین توپ طلاش رو برد

یادآوری میشه که این مرد یک ماه و نیم هم مصدوم بود! واقعن عجیب و غریبه مسی.

 

 

 

 

1457800

-سون هیونگ مین مستقیما در 15 گل تاتنهام د ر15 بازی که برای این تیم در استادیومشون به میدان رفته، در تمام رقابت‌هاف نقش داشته. بیشتر از هر بازیکن دیگه‌ای! 9 گل و 6 پاس گل.

مورینیو هم در تمجید از این بازیکن گفته: حتی قبل از گل دیروز هم پسر من سونالدو صداش می‌زد، به خاطر -شباهت بازیش به- رونالدو لوییس نازاریو.

 

 

 

 

1457794

-مونشن گلادباخ که بعد از برد 2-1 دیروز برابر بایرن مونیخ به صدر جدول بوندسلیگا رسیدند، اصلا قصد ندارن خوشحالیشون از این موضوع رو پنهان کنن. بعد از جشن دیوانه‌وار بازیکنان گلادباخ پس از سوت پایان بازی، امروز هم اکانت توییتر گلادباخ توییت کرده: زمزمه‌ها نه، فریادها... هنوز صدر جدولیم!

آخرین قهرمانی مونشن گلادباخ در رقابت های بوندسلیگا به  فصل 77-1976 برمی‌گرده.

 

 

 

 

1457791

- گری نویل راجع به مشکل نژادپرستی در انگلیس گفته: " شما مناظره‌ی نخست وزیر را نگاه کنید و تمام مدت در حال شعله‌ورتر کردن مشکل نژادپرستی‌ست. در واقع این مشکل نه فقط در فوتبال که در این کشور حادتر شده.

 

 

 

1457777

- از ترندهای دیروز و امروز ورزشی می‌شه به دیدار دو قهرمان سنگین وزن بوکس جهان، آنتونی جاشوا و  اندی روییز اشاره کرد که در اون جاشوا تونست روییز شکست بده و هم انتقام باخت قبلی رو بگیره و هم سه تا کمربندش رو پس بگیره.

طبق معمول کارتون سیمپسون‌ها نتیجه‌ی این مسابقه رو هم درست پیشبینی کرده بود!

 

 

 

1457776

- 433 عکس خوشحالی نیمار و امباپه بعد از گلزنی هر دو در دیدار دیشب پاری‌سن‌ژرمن برابر مون‌پلیه رو گذاشته و پرسیده داداشی شما تو فوتبال کیه.

پاری‌سن‌ژرمن 3-1 در دیدار دیشب با گل‌های نیمار، امباپه و ایکاردی پیروز شد

 

 

 

1457778

- کیت جدید سراپا مشکی و جذاب بوروسیا دورتموند که به مناسبت 110مین سالگرد تاسیس باشگاه دورتموند وارد بازار شده بود، ظرف دو ساعت و نیم به طور کامل به فروش رفت. توییتر دورتموند نوشته: فکر کنم شما بچه‌ها دوست داشتین کیت جدید رو!

 

 

 

1457775

- فرد ستاره‌ی منچستریونایتد که در دربی دیشب بارها از طرف هواداران سیتی مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت و حتی فندکی که از سکوها به سمتش پرتاب شده بود به سرش برخورد کرد، گفته این حرکات نشانه‌ی عقب ماندگی جامعه است.

 

 

 

 

 

1457766

- ممکنه یادتون رفته باشه چون سون دیشب صحنه رو قبضه کرد... ولی هری کین هم یه گل بی‌نظیر و در کلاس خودش به ثمر رسوند.

 

 

 

1457767

- هری مگوایر راجع به آمادگی فورواردهای منچستریونایتد گفته: " از ماه گذشته یا همون حدودا من به فورواردهامون نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم که گل می‌زنن. اونها تهدید بزرگی هستن، استعدادهای برترن و فکر می‌کنم که بالاخره الان همه چیز داره سر جای خودش قرار می‌گیره."

منچستریونایتد برگشته!

 

 

 

 

 

1457755

-گل به نقل سخنان گری نویل پس از برد منچستریونایتد برابر سیتی پرداخته: "این کاریه که ازشون برمیاد. این به تیم روحیه و اعتماد به نفس میده ولی تغییری تو کاری که یونایتد در ژانویه نیاز داره تا انجام بده به وجود نمیاره. اونها به تجربه احتیاج دارن تا تیم رو تقویت کنن. حسابی هم احتیاج دارن."

تاکید و اشاره‌ی نویل به لزوم گرفتن بازیکن در پنجره‌ی زمستانی و تقویت منچستریونایتده.

 

 

 

1457710

- پاس گل‌ها در این فصل:

ترشتگن: 2

ادن هازارد: 1

کریستیانو رونالدو: 0

مسوت اوزیل: 0

دیوونه‌کننده است!

 

 

 

1457709

- سوارز راجع به گل غیرممکنی که دیشب به ثمر رسونده گفته: "این بهترین گل دوران فوتبال من بود. من می‌دونستم که زاویه‌ی بسیار بسته‌ای پیش روی من است و تنها چاره‌ام زدن توپ با پاشنه‌ی پا بود.

والورده به من میگه که من بعضی وقت‌ها آسون‌ترین توپ‌ها رو از دست میدم و سخت‌ترین توپ‌ها رو گل می‌کنم."

 

 

 

1457706

- پسر سراپا سیاه‌پوش جنوب لندنی دیشب بوندسلیگا رو به آتیش کشید. دو گل و یک پاس گل از جیدون سانچو در شبی که بورورسیا دورتموند دوسلدورف رو 5-0 نابود کرد.

 

 

 

1457695

- باشگاه منچسترسیتی هم به این حرکت نژادپرستانه واکنش نشون داده و در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این عمل زشت گفته این هوادار و هر کس دیگری که مرتکب این اعمال شده باشه رو با همکاری پلیس پیدا می‌کنه و این افراد برای همیشه از ورود به استادیوم اتحاد محروم میشن.

 

 

 

1457687

- پیرس مورگان خبرنگار و مجری تلویزیونی هم نوشته: تصور کن کسی اینقدر نژادپرست باشه! نئاندرتال احمق، و فکر کردی که قسر در میری؟ ما دیدیم که صدا و ادای میمون رو درآوردی ابله و خیلی زود آرزو می‌کنی هیچ‌وقت این کار رو نکرده بودی.

 

 

 

1457686

- دیشب در دربی منچستر یکی از هواداران منچستر سیتی با حرکاتی زشت و نژادپرستانه لینگارد و فرد بازیکنان منچستریونایتد را مورد آزار قرار داد. این حرکت با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.

یکی از هواداران فوتبال خطاب به شبکه‌های تلویزیونی نوشته: چرا اصلا تصویر این آشغال رو امروز در دربی منچستر پخش کردین؟ اسمش رو بدید و بی‌آبروش کنید.

 

 

 

 

1457677

- جدول لالیگا بعد از بازی‌های دیشب. بارسلونا و رئال هم‌امتباز هستن و بارسا با تفاضل گل بهتر صدرنشینه.

 

 

 

 

1457676

- سوارز هم دیشب یکی از 5 گل بارسا مقابل مایورکا رو با یه حرکت تکنیکی و پشت پای زیبا به ثمر رسوند تا عکس‌های این حرکتش با استقبال زیادی در فضای مجازی روبه‌رو بشه.

 

 

 

 

1457674

-مسی بالاخره از رکورد 34 هت‌تریک رونالدو گذشت ولی به 174 بازی بیشتر احتیاج داشت تا بتونه رکورد رونالدو رو بشکنه.

 

 

 

 

1457675

- دیشب بارسلونا موفق شد 5-2 مایورکا رو ببره. گل‌های بارسا رو گریزمانف مسی و سوارز به ثمر رسوندن.

لئو مسی دیشب هت تریک کرد تا ششمین توپ طلاش رو جشن بگیره! این مرد عجیب غریبه!

 

 

 

1457673

- مسی و فرزندانش دیشب قبل از آغاز بازی بارسلونا و مایورکا، از توپ طلای ششم مسی برای هواداران حاضر در نوکمپ رونمایی کردن.

موندو دیپورتیوو نوشته این قشنگ‌ترین عکسیه که امروز می‌بینید.

 

 

 

1457668

- دیبالا بعد از شکست برابر لاتزیو این عکس رو توییت کرد و نوشت: الان ما احتیاج داریم که متحد بمونیم و به آینده فکر کنیم. برای رشد کردن بیشتر تلاش و پیشرفت کنیم.

 

 

 

1457667

- با این شکست یوونتوس رکورد شکست‌ناپذیریش تو سری‌آ رو هم از دست داد.

 

 

 

1457666

- دیشب یوونتوس 3-1 به لاتزیو باخت تا به رغم گلزنی رونالدو فرصت پس گرفتن صدر جدول رو از دست داده باشه. اکانت توییتر سری‌آ برای توصیف این مسابقه نوشته جادوی خالص!

 

 

دیدگاه‌ها