کد خبر : 1654242 | 17 آذر 1398 ساعت 10:40 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

گل استثنایی سون؛ نامزد اول بهترین گل فصل

شبی که سون هیونگ مین، لیونل مسی شد

گل استثنایی سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام در بازی دیروز این تیم مقابل برنلی که با حرکت انفرادی او در فاصله‌ای 80 متری به ثمر رسید حالا مهمترین نامزد بهترین گل فصل انگلیس شده است.

شبی که سون هیونگ مین، لیونل مسی شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیروز تاتنهام و برنلی که با پیروزی 5-0 شاگردان مورینیو به پایان رسید، سون هیونگ میون ستاره کره‌ای اسپرز با گل استثنایی‌ای که در دقیقه 32 این بازی به ثمر رساند بدون شک تک‌خال تاتنهام بود. سون هیونگ مین با یک حرکت انفرادی هشتاد متر را طی کرد و همه مدافعین برنلی را پشت سر گذاشت تا دروازه این تیم را باز کند. بعد از گل سون بسیاری در انگلیس معتقدند گل درخشان او بهترین گل فصل بوده. در این شکی نیست که این گل یکی از مهمترین نامزدهای زیباترین گل فصل لیگ برتر خواهد بود.

 

1457703

 

در حالی که سی و چند دقیقه از شروع بازی می‌گذشت وینگر کره‌ای تاتنهام توپ را از فاصله حدود هشتاد متری دروازه برنلی دریافت کرد. حرکت درخشان او از این لحظه شروع شد تا تک‌نفره هر کسی که در مقابلش قرار می‌گرفت را پشت سر بگذارد و در نهایت با عبور دادن توپ از نیک پوپ دروازه‌بان برنلی به گل برسد.

 

1457704

 

گل درخشان سون در شبکه‌های اجتماعی طوفانی بزرگ از واکنش به راه انداخت. یک کاربر نوشت:" سون هیونگ مین امشب لیونل مسی شده بود".  کاربر دیگری در توییتر نوشت:" سون هیونگ مین چه گلی زد! گل او ده سال دیگر هم باز پخش خواهد شد. واقعا معرکه بود".

 

1457701

 

کاربر دیگری با تحسین گل زیبای سون در توییتر نوشت:" سون هینگ مین امشب یکی از درخشان‌ترین گل‌هایی که لیگ برتر در تاریخ خود دیده را زد".

 

1457702

 

تیم ژوزه مورینیو با پیروزی راحتی که مقابل برنلی بدست آورد به روند نتیجه‌گیری خوب در دوران زمامداری آقای خاص ادامه داد. تا پیش از بازی دیشب تیم‌های مورینیو از ژانویه 2015 نتوانسته بودند در لیگ برتر در یک بازی 5 گل به ثمر برسانند. مورینیو البته در مقابل برنلی آمار خیلی خوبی داشته و تا کنون هرگز در مقابل این تیم در لیگ برتر شکست نخورده است. با این حال در این شکی نیست که بازی دیشب تاتنهام و برنلی برای همیشه با گل استثنایی ستاره کره‌ای به یاد آورده خواهد شد.

 

1457699

 

1457698

 

 

دیدگاه‌ها