کد خبر : 1654245 | 17 آذر 1398 ساعت 11:05 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

رینگ عربستان، جایی برای قدرت‌نمایی بوکسور انگلیسی

انتقام آنتونی جاشوا از نابود کننده مکزیکی

دومین مبارزه بزرگ سنگین وزن بوکس جهان با انتقام آنتونی جاشوا از رقیب مکزیکی-آمریکایی خود پایان یافت.

انتقام آنتونی جاشوا از نابود کننده مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به شش ماه پیش بود که آنتونی جاشوا دارنده سه کمربند قهرمانی در دیداری به مصاف اندی روئیز آمریکایی رفت و برابر این بوکسور شکست خورد و به این ترتیب هر ۳ کمربند خود را از دست داد. به این ترتیب اندی روئیز که پدر و مادر مکزیکی دارد توانست قهرمان سنگین وزن جهان در رشته بوکس لقب گیرد.


آنتونی جاشوا و اندی روییز  دیشب در شهر درعیه عربستان برای دومین بار با هم مبارزه کردند تا تمام نگاه‌ها به این مبارزه و جنگ تمام عیار باشد.


جاشوا که تا چند ماه قبل یک قهرمان مطلق در بوکس جهان لقب گرفته بود، برای انتقام روی رینگ رفت. اندی روئیز جونیور ملقب به «نابود کننده» بوکسور حرفه ای سنگین‌وزن مکزیکی- آمریکایی هم برای تداوم دادن به اقتدار خود برابر جاشوا به این مبارزه پای گذاشت.

 

1457715


این بار اما اتفاقات دیگری رقم خورد و آنتونی جاشوا قهرمان جدید سنگین وزن جهان شد و عنوان های قهرمانی اش یعنی(WBA،IBF ، WBO و IBO) را پس گرفت. این دیدار به اندازه اولین مبارزه ۲ بوکسور نامدار سنگین وزن جهان در شهر نیویورک هیجان انگیز نبود و در انتها با رای متحد داوران به سود جاشوا به اتمام رسید.


جاشوا بر خلاف اولین مبارزه اش در مقابل روییز، از زد و خورد با حریفش از نزدیک خودداری کرد و از فاصله دور با حریفش به مبارزه پرداخت. روییز در طول مسابقه در حال تعقیب بوکسور انگلیسی بود و جاشوا با چپ‌های پیاپی به روییز اجازه نزدیک شدن نمی‌داد.

 

1457716

 

1457711

 

1457712

 

1457714

دیدگاه‌ها