کد خبر : 1654250 | 17 آذر 1398 ساعت 11:03 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگ دیگری در رابطه پرتنش توخل- امباپه

تعویض‌های امباپه، او را از PSG فراری می‌دهد؟

اعتراض کیلین امباپه ستاره PSG به تعویض شدنش در دقایق آخر بازی این تیم مقابل مون‌پلیه یکی از خبرسازترین اتفاقات بازی‌های این هفته لوشامپیونا بود.

تعویض‌های امباپه، او را از PSG فراری می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، کیلین امباپه ستاره فرانسوی PSG که در دیدار دیشب این تیم مقابل مون‌پلیه گل دوم تیمش را در دقیقه 76 به ثمر رساند تا در جریان پیروزی 3-1 پاریسی‌ها نقش مهمی داشته باشد در دقایق پایانی بازی توسط توماس توخل تعویض شد و ناراحتی و اعتراض خود را از این بابت نشان داد. امباپه در بازی قبلی PSG مقابل نانت هم توسط توخل تعویض شده بود.

 

1457720

 

امباپه زمانی که در دقیقه 90 بازی متوجه شد باید از زمین بیرون برود دست های خود را علامت تعجب از این تصمیم و همچنین اعتراضش به این تصمیم توماس توخل باز کرد و با قیافه ناراحت و متعجب به سمت نیمکت PSG نگاه کرد. گویی امباپه داشت به توخل می‌گفت:" چی؟ باز هم من؟ دوباره تعویض؟".

 

1457724

 

این اتفاق سه روز بعد از آن افتاد که در بازی مقابل نانت هم امباپه در دقیقه 78 تعویض شده و جای خود را به ایکاردی داده بود.

 

توخل که به سرعت متوجه زبان بدن امباپه و ناراحتی او شده بود زمانی که ستاره جوان فرانسوی به کنار خط رسید دست به دور گردن او انداخت و سعی کرد دل امباپه را به دست بیاورد ولی کیلین جوان در این لحظات حتی از نگاه کردن به سرمربی‌اش هم خودداری کرد تا نشان دهد از دست او واقعا ناراحت است.

 

1457717

 

توخل بعد از بازی سعی کرد این مساله را جزئی نشان دهد و گفت:" کیلین دوست ندارد هیچوقت از زمین بیرون برود و این طبیعی است. در بازی با نانت هم همین بود. چوپو موتینگ لیاقت بازی کردن را داشت و همه باید به این احترام بگذاریم. این تصمیم من است. نیمار به بازی کردن در چنین شرایطی عادت دارد ولی کار برای کیلین سخت بود. آنها با سه مدافع در مقابل دو مهاجم ما بازی می‌کردند. ولی کیلین تا دقیقه 90 در زمین ماند و موثر بود و من از این بابت خوشحالم".

 

بعید به نظر می‌رسد این حرف های توخل بتواند کیلین امباپه را راضی کند و رابطه پرتنش این دو را ترمیم کند. رابطه‌ای که از مدت ها پیش دچار تنش شده است. گفته می‌شود توخل در جریان مذاکرات باشگاه با امباپه برای تمدید قراردادش هم دخالت کرده و یکی از دلایل ناراحتی ستاره فرانسوی از او همین است. این جور برخوردها مسلما زمانی که امباپه بخواهد درباره آینده خود تصمیم بگیرد فاکتور مهمی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها