کد خبر : 1654251 | 17 آذر 1398 ساعت 11:10 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نبود رونالدو، این بار دوئل کریم - لئو

لیونل مسی و کریم بنزما مدعیان اصلی آقای گلی در این فصل رقابت های لالیگا هستند.

در نبود رونالدو، این بار دوئل کریم - لئو

به گزارش " ورزش سه"، کریم بنزما یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه پی چی چی در رقابت های این فصل لالیگا به حساب می آید اما لیونل مسی طی هفته های اخیر نشان داده که با وجود او، کار برای مهاجم فرانسوی لوس بلانکوس آسان نخواهد بود. بنزما بعد از گلزنی مقابل اسپانیول تعداد گل های خود را به عدد 11 رساند؛ با این وجود مسی چند ساعت بعد و با هت تریک مقابل مایورکا از تعداد گل های فرانسوی عبور کرد و 12 گله شد.

 

 

 

1457471

 

 

دوئل بین این دو نفر ادامه دارد. بنزما یک گل می زند و بعد از آن مسی با سه گل پاسخ او را می دهد. با این همه کریم بنزما تا کنون 4 بازی بیشتر از مسی انجام داده است. فرانسوی در 14 بازی آمار 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است؛ این در حالی است که مسی در 10 بازی موفق به ثبت 12 گل و 5 پاس گل شده است. آماری فوق العاده که نشان می دهد که صاحب شش توپ طلا میانگین بیش از هر بازی یک گل را در اختیار دارد.

 

 

1455267

 

 

استمرار مسی اما نقطه قوت او نسبت به کریم بنزما است. مهاجم فرانسوی کهکشانی ها برای دو بازی پیاپی موفق به گلزنی شده در حالی که مسی در شش بازی از 7 دیدار قبلی بلوگرانا موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

 

در مجموع 19 بازی، کریم بنزما موفق به ثبت 15 گل در تمام رقابت ها شده است. مسی اما به جز 12 گل در لالیگا، دو گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده و در مجموع 14 گله است. این دو ستاره در حال حاضر پشت سر بازیکنانی نظیر روبرت لواندوفسکی، چیرو ایموبیله قرار دارند و قطعا در ادامه فصل رقابت حساسی با آن ها خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها