کد خبر : 1654261 | 17 آذر 1398 ساعت 11:30 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هامان از بایرن: فلیک را اصلا درک نمی‌کنم

دیتمار هامان، اسطوره بایرن مونیخ بعد از شکست دیروز بایرن مقابل گلادباخ از هانسی فلیک، مربی موقت این تیم به شدت انتقاد کرد و تصمیم‌های تاکتیکی او را عامل شکست بایرن دانست.

انتقاد هامان از بایرن: فلیک را اصلا درک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار دیروز دو تیم بایرن مونیخ و مونشن‌گلادباخ، دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن از تصمیم تاکتیکی هانسی فلیک مربی موقت این تیم برای بازی گرفتن از جاشوا کیمیچ در خط دفاعی چهارنفره انتقاد کرد و بعد از بازی با اعلام اینکه علت تصمیم‌های تاکتیکی فلیک را درک نمی‌کند گفت نتیجه بازی نشان داده که حق با او بوده است.

 

1457737

 

بایرن با شکست 2-1 مقابل گلادباخ دومین شکست پیاپی خود در دوران هانسی فلیک را تجربه کرد که چهارمین شکست این تیم در فصل جاری بوندس‌لیگا بود. بایرن حالا در رتبه هفتم جدول قرار دارد که برای این تیم و هوادرانش رتبه‌ای غیر قابل باور و غیر قابل پذیرش است.

 

دیتمار هامان که به عنوان کارشناس تلویزیونی در پخش زنده این بازی در آلمان حضور داشت پیش از شروع مسابقه از ارنج هانسی فلیک و به خصوص استفاده او از جاشوا کیمیچ در خط دفاعی چهارنفره انتقاد کرد و در پایان مسابقه گفت آنچه در میدان گذشته نشان داده که حق با او بوده است.

 

1457738

 

هامان در پایان بازی در پاسخ به این سوال که چرا فلیک، بایرن را با این ارنج به میدان فرستاده بود گفت:" نمی‌دانم. البته شکی نیست که گلادباخ در سمت راست زمین قدرت تهاجمی زیادی دارد ولی بایرن هم بنجامین پاوارد را دارد. باید بگویم که من واقعا هانسی فلیک را درک نمی‌کنم. این اولین بار بود که کیمیچ در پست دفاع راست به خدمت گرفته می‌شد".

 

دیتمار هامان در ادامه صحبت هایش گفت:" بایرن تا حالا 20 گل خورده. من فصل‌هایی را یادم هست که بایرن در پایان فصل 20 گل خورده بود. ما امروز قبل از شروع بازی در این باره صحبت کردیم و من گفتم که دوست دارم پاوارد در جایگاه خودش یعنی خط دفاعی چهارنفره بازی کند  و کیمیچ در نقش یک شماره شش کلاسیک. بایرن آسیب‌پذیر شده، اعتماد به نفسش را از دست داده و کاملا شکننده است".

 

دیدگاه‌ها