کد خبر : 1654270 | 17 آذر 1398 ساعت 11:42 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ایرانی برای تیم ملی؛ نیاز به مصوبه دارد

رییس کانون مربیان فوتبال ایران بحث حضور مربی ایرانی را در تیم ملی مطرح کرده است. به خصوص در این برهه از زمان که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی روبرو است.

مربی ایرانی برای تیم ملی؛ نیاز به مصوبه دارد 

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی ها این سوال پیش آمده است آیا باخت به تیم های بحرین و عراق با مربی ایرانی امکان پذیر نبود که نزدیک به 2 میلیون دلار به مارک ویلموتس پول داده ایم. همان طور که در مصاحبه ای خوانده اید بیژه ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان در این باره گفته است:« در این مقطع اگر یک مربی ایرانی انتخاب شود، می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. البته به شرط اینکه مشاوران و همکاران خوب در کنارش حضور داشته باشند. مثلاً یک مربی تمرین‌دهنده خوب خارجی بیاوریم و یک مربی دروازه‌بان‌ها و همچنین پزشک تغذیه و بدنساز که بتوانند بازیکنان را به بهترین شکل ممکن آماده کنند. کی‌روش که آمد پنج، شش دستیار همراه خود آورد و ویلموتس هم از سه، چهار مربی خارجی استفاده کرد. حالا هم اتفاق خاصی نمی‌افتد اگر یک سرمربی ایرانی بیاوریم و دستیار خارجی خوب در کنار او قرار بدهیم.»

 

قرار است کانون مربیان در این باره بیانیه ای صادر کند. 

 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در واکنش به این خبر گفت: « همان طور که رییس فدراسیون فوتبال گفتند ابتدا باید قرارداد مارک ویلموتس فسخ شود تا در مورد مربی بعدی تیم ملی تصمیم گیری شود. اما انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی زمانی رخ خواهد داد که کمیته فنی فدراسیون فوتبال این موضوع را مصوبه کند و این مصوبه در نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد. دراین صورت انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی برای فدراسیون فوتبال تکلیف خواهد شد. این روند قانونی کار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها