کد خبر : 1654276 | 17 آذر 1398 ساعت 12:20 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند بازیکن یونایتد به نژادپرستی طرفداران سیتی

فرد، ستاره منچستریونایتد تایید کرد که در دیدار دیشب این تیم مقابل سیتی هدف آزار نژادپرستانه واقع شده و فندکی که هواداران سیتی پرتاب کرده بودند به او برخورد کرده است.

واکنش تند بازیکن یونایتد به نژادپرستی طرفداران سیتی

به گزارش "ورزش سه"، فرد، ستاره منچستریونایتد تایید کرد که دیشب در جریان دیدار دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در استادیوم اتحاد چند بار هدف آزار و اذیت نژادپرستانه از طرف هوادران منچسترسیتی قرار گرفته. فرد این حرکات را نشانه عقب ماندگی جامعه دانست.

 

1457752

 

تصاویر تلویزیونی بازی دیشب نشان داد که در جریان بازی دست کم یکی از هوادران سیتی زمانی که فرد در مقابل او قرار گرفت با درآوردن ادای میمون به او و جسی لینگارد توهین نژادپرستانه کرد. کمی بعد از این هم یک فندک که از سکوها پرتاب شده بود به ستاره برزیلی منچستریونایتد اصابت کرد.

 

1457753

 

باشگاه منچسترسیتی در واکنش به این اتفاقات گفت هر هواداری که به رفتار نژادپرستانه در این بازی متهم شود به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه اتحاد منع خواهد شد.

 

فرد اما در پایان بازی درباره اتفاقاتی که برایش افتاده گفت:" متاسفانه ما هنوز در جامعه‌ای عقب‌مانده زندگی می‌کنیم. واقعا باعث شرمساری است که در سال 2019 هنوز باید با چنین مسائلی روبرو باشیم. من در داخل زمین چیزی ندیدم و بعد از بازی در رختکن بود که دیدم چه اتفاقی افتاده".

 

1457750

 

ستاره برزیلی یونایتد در ادامه گفت:" بچه‌ها به من نشان دادند که آن طرف چکار کرده. او بعد هم یک فندک هم به طرفم پرتاب کرد که به من اصابت کرد. من سعی می‌کنم به این مسائل اهمیت ندهم و به آینده نگاه کنم".

 

دیدگاه‌ها