کد خبر : 1654280 | 17 آذر 1398 ساعت 12:18 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

فیلم علی هاشمی مربوط به یک سال قبل بود!

پشت‌پرده جنجال غذا در اردوی وزنه‌برداران چیست؟

یکی از ملی‌پوشان وزنه برداری با انتشار تصاویری از نوع تغذیه اردوی تیم ملی جنجال ساز شد.

پشت‌پرده جنجال غذا در اردوی وزنه‌برداران چیست؟

به گزارش "ورزش‌سه"، علی هاشمی، دارنده ۲ مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در آستانه شروع اردوی تیم ملی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود باعث ایجاد حاشیه و جنجال شد.


این وزنه بردار ایلامی که باید از فردا در اردوی تیم ملی حاضر شود، در استوری اینستاگرامش فیلمی از برنامه غذایی فدراسیون وزنه برداری منتشر کرده که روی آن برگه غذاهایی همچون کوکو سیب زمینی، عدس پلو و استامبولی نوشته شده است! علی هاشمی روی این فیلم صحبت می‌کند و به قسمت انتهایی این برگه اشاره می کند که نوشته شده: نوشابه کنسل!


همچنین علی هاشمی تصاویری به عنوان پست اینستاگرامی منتشر کرده و مدعی شده که وضعیت صبحانه و ناهار ملی پوشان به این شکل است که پنیر یا ماکارونی می خورند!

 

1457763

 

1457764


اما پشت پرده این اتفاقات چیست؟ اردوی تیم ملی حدود یک ماهی است که تعطیل شده و قرار است از فردا بار دیگر استارت بخورد. چطور علی هاشمی این تصاویر را در شرایطی که در خانه‌اش در ایلام به سر می‌برد، منتشر کرده است؟


به نظر می‌رسد علی هاشمی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نشان داد در یک وزن المپیکی شانس چندانی برای رسیدن به مدال ندارد، با انتشار این تصاویر هدف خاصی را دنبال می کند.


علی شاکری، مسئول کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری در واکنش به انتشار تصاویری از وضعیت غذایی ملی پوشان به فارس می‌گوید: «معمولا دو منوی غذایی در رستوران داریم؛ یکی برای کارمندان و یکی برای ورزشکاران. با توجه به کیفیت و هزینه بالای غذای ورزشکاران، نمی‌توانیم همان غذا را به کارمندان فدراسیون هم بدهیم. تصاویر منتشره مربوط به غذای کارمندان بوده که فردی از پشت میز یکی از کارمندان این عکس را گرفته است. آیا این رفتار اخلاقی و انسانی است که چنین رفتاری صورت گرفته؟ فیلمی هم که منتشر شده مربوط به حدود یک سال قبل است چرا که قسمتی که هاشمی شروع به فیلمبرداری می‌کند، خوابگاه بانوان است که تنها وزنه‌برداران بانو اجازه حضور و تردد از آن بخش را دارند و یک سال قبل مسدود شده.»

 

دیدگاه‌ها