کد خبر : 1654311 | 17 آذر 1398 ساعت 14:40 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد و امید، یادگاری‌های گل گهر برای پرسپولیس

از زمان آخرین بازی پرسپولیس مقابل گل گهر، فقط دو بازیکن در ترکیب سرخپوشان باقی مانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز سه شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است. سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی روحیه بخش در اصفهان، مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که هنوز بردی در این فصل به دست نیاورده و ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد.

 

گل گهر یکی از تیم های تازه لیگ برتری شده ایران است که سال ها در انتظار رسیدن به سطح اول فوتبال بود. در این مدت طولانی، تنها فرصت بازی گل گهر با تیم های لیگ برتری، رقابت های جام حذفی بود.


نماینده سیرجان سابقه بازی با پرسپولیس را هم در جام حذفی دارد. آخرین رویارویی این دو تیم در آذر 93 در یک چهارم نهایی جام حذفی بود. دیداری که در وقت معمول به تساوی بدون گل رسید، در پایان وقت اضافه 1-1 شد و نهایتا پرسپولیس به سختی توانست در ضربات پنالتی برنده شود. محسن بنگر تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

1457811

 

نکته جالب تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس از آن بازی تا به حال است. در دیدار سال 93، پرسپولیس با ترکیب سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، مهدی جعفر پور، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی.


از ترکیب آن سال فقط احمد نوراللهی و امید عالیشاه بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هستند و باید دید این هفته هم مقابل گل گهر به میدان می روند یا خیر.

 

1457810

دیدگاه‌ها